سرمست گفت:مقابله با تجمعات مردمی به منظور شکست زنجیره ابتلا به ویروس کرونا رااز مهمترین اقدامات این استانداری قم برشمرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، بهرام سرمست استاندارقم در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، با اشاره به همکاری و وحدت ایجادشده در استان در راستای مقابله با ویروس کرونا گفت: استان قم در روند مقابله با کرونا به شرایط پایداری نسبی رسیده و در حال مهار آن هستیم، البته نباید از خطر پنهان بیماری غفلت کرده و ساده‌انگارانه با مساله پیشگیری و مقابله با آن برخورد کنیم.

سرمست با تاکید بر ضرورت جلوگیری از تجمعات در آستانه نوروز تصریح کرد: در صورتی که اقدامات پیشگیرانه را به درستی انجام ندهیم شاهد صعود مجدد روند بیماری در شهر خواهیم بود.

استاندار قم با اشاره به استقرار تخت‌های رزرو و احتیاط بیمارستانی در استان، ابراز امیدواری کرد که با همراهی مردم وضعیت بیماری در استان کنترل شده و مجددا به روند صعودی برنگردد و افزود: نقاهتگاه مجتمع یاوران مهدی نیز فعال شده و در حال خدمات‌رسانی به بیماران بهبود یافته است.

او با اشاره به استقرار بیمارستان سیار در منطقه پردیسان، پیگیری برای تجهیز و راه‌اندازی بیمارستان‌های در دست افتتاح استان را مورد توجه قرار داد و افزود: امیدواریم این کار‌ها تبدیل به یک فرصت شوند چراکه برای زیرساخت‌های درمانی قم ماندگار خواهند شد.

استاندارقم با اشاره به طرح بسیج ملی مقابله با ویروس کرونا، توجه به اجرای این طرح از ابتدای شیوع بیماری را مهم خواند که صورت نگرفت و ورودی بیمارستان‌ها کنترل نشد و افزود: در جلسه ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور در خصوص امور پیشگیرانه و نیازمندی‌های استان، همچنین تعطیلی مراکز آموزشی و مدارس و بازار‌ها تصمیماتی اتخاذ شده که اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار