اقدام عجیب و غیربهداشتی دیگو کاستا، فوتبالیست معروف اسپانیایی در ورزشگاه آنفیلد به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اقدام عجیب و غیربهداشتی " دیگو کاستا"، فوتبالیست معروف اسپانیایی و بازیکن فعلی تیم اتلتیکو مادرید در ورزشگاه آنفیلد خبرساز شد. کاستا هنگام عبور از محل مصاحبه با خبرنگاران با به سخره گرفتن ویروس کرونا اقدام به سرفه کردن عامدانه در مقابل آن‌ها کرد. این در حالی است که این ویروس تاکنون جان بیش از ۷۰۰۰ تن را در جهان گرفته است.

ویدئویی که منتشر شده است اقدام عجیب و غیربهداشتی این مدافع اتلتیکو مادرید را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که این بازیکن ۳۱ ساله از محل تجمع خبرنگاران برای مصاحبه پس از مسابقه عبور می‌کند با رد خواسته آن‌ها برای مصاحبه اقدام به سرفه کردن می‌کند. این اتفاق پس از بازی مادرید با لیورپول در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که این تیم موفق به کسب پیروزی نهایی ۴ بر ۲ در مجموع دو دیدار مقابل حریف صاحب نامش شد رخ داد.


بیشتر بخوانید: عمل غیربهداشتی بسکتبالیست کرونایی در کنفرانس خبری! + فیلم 


اقدام عجیب این بازیکن معروف تیم ملی اسپانیا در حالی خبرساز می‌شود که هفته پیش نیز اقدام مشابه یک بسکتبالیست فرانسوی در لیگ NBA آمریکا خبرساز شده بود. رودی گوبرت، بازیکن ۲۷ ساله تیم یوتا جَز لیگ NBA آمریکا در این اقدام عجیب با به سخره گرفتن توصیه‌های بهداشتی اقدام به لمس میکروفون و سایر وسایل حاضر در سالن کنفرانس کرده بود. این بازیکن معروف در حالی دست به این اقدام زد که تنها دقایقی قبل از آغاز بازی تیم‌های یوتا جَز و اوکلاهماسیتی تاندر رسانه‌ها از مثبت بودن تست کرونای او خبر دادند.

گفتنی است؛ این دو بازیکن مطرح جهاندر حالی توصیه‌های بهداشتی برای پیشگیری از کرونا را به سخره گرفته اند که معمولا از چنین افراد مطرحی انتظار می‌رود با رعایت توصیه‌ها بهداشتی الگویی مناسب برای افراد عادی جامعه باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
معمولا از چنین افراد مطرحی... واقعا از دیگو کاستا انتظار دارید الگوی مناسب باشه؟ جدی میگید؟؟؟