فرماندار هشترود از اعمال قانون در خصوص خودرو‌های غیربومی (پلاک غیر آذربایجان شرقی) که به هشدار‌های قبلی توجه نداشته و به هشترود سفر کرده‌اند خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ، امینیان فرماندار هشترود از اعمال قانون در خصوص خودرو‌های غیربومی (پلاک غیر آذربایجان شرقی) که به هشدار‌های قبلی توجه نداشته و به هشترود سفر کرده‌اند، خبر داد.

امینیان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح منطقه، بیمارستان امام حسین (ع) با دو بخش جداگانه و ۴۸ تخت مجهز آماده ارائه خدمات به افراد مشکوک است.

او افزود: از لحاظ تامین اقلام بهداشتی در سطح شهرستان، مشکلی نداریم و تمامی اقلام مورد نیاز از جمله مواد شوینده و ضد عفونی کننده در داروخانه‌ها یافت می‌شود.

او گفت: با توجه به حساسیت موضوع و احتمال کم فروشی و گرانفروشی مواد بهداشتی در داروخانه‌ها، برای افراد متخلف در این خصوص پرونده تشکیل شده و بعد از آن به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

امینیان  افزود: ضد عفونی تمامی مناطق شهری و روستایی با همکاری سپاه، بسیج مردمی، نیروی انتظامی، هلال احمر و تمامی اعضای ستاد مبارزه با کرونا در دستور کار قرار گرفته و گندزدایی در این منطقه تا برطرف شدن کامل این بیماری ادامه خواهد یافت.

او گفت: تعطیل کردن صنوف غیر ضروری در هشترود برای پیشگیری از شیوع کرونا واجب و لازم الاجراست و دستوراتی در این خصوص به اداره صمت شهرستان، صادر شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.