روش‌های الکترونیکی رسیدگی به درخواست‌های مددجویان کمیته امداد کردستان اعلام شد.

محمد رسول شیخی زاده مدیرکل کمیته امداد استان کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، روش‌های الکترونیکی جایگزین مراجعات حضوری مددجویان کمیته امداد باهدف پیشگیری از کرونا را اعلام کرد.

او بابیان اینکه باهدف پیشگیری از بیماری کرونا و همگام با برنامه‌های وزارت بهداشت این نهاد نسبت به ایجاد روش‌های جایگزین مراجعات حضوری نیازمندان و مددجویان اقدام نموده، اعلام کرد: در این جهت روش‌های ارتباط تلفنی، نرم‌افزاری و سامانه الکترونیکی برای پیگیری درخواست‌های مردمی و مددجویان در نظر گرفته‌شده است.

او افزود: استفاده از این روش‌ها می‌تواند در کاهش مراجعات غیرضروری موثر باشد و همچنین امکان رسیدگی سریع‌تر به امورات مددجویان را فراهم کند.

شیخی زاده بابیان اینکه کلیه مددجویان می‌توانند درخواست‌های ضروری خود را از طریق سامانه درخواست دهی اینترنتی به آدرس (e.emdad.ir) ارسال و ثبت کنند، گفت: در این زمینه اولویت با مشکلات معیشتی و درمانی است و از طریق این سیستم امکان بارگزاری مدارک و مستندات نیز امکان‌پذیر است.

او ادامه داد: درصورتی‌که امکان دسترسی مددجویی بنا بر دلایل فنی و یا دسترسی شبکه‌ای به آدرس سایت اعلام‌شده (e.emdad.ir) وجود نداشته باشد، افراد نیازمند ومددجویان می‌توانند از طریق سامانه ارتباطات مردمی با شماره ۰۹۶۸۸۷ از طریق پیام صوتی و تلفنی درخواست‌های خود را اعلام کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان تصریح کرد: پیام‌های ضبط‌شده باید حاوی بیان مشکل، آدرس و شماره تلفن و ذکر مشخصات باشد بعد از ثبت شدن یک شماره پیگیری در اختیار متقاضی قرار می‌گیرد و جهت بررسی و اعلام نتیجه به مسئول مربوطه ارجاع داده خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Belgium
سلطانعلی اصغری
۱۸:۴۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام تو را خدا برام یه وام بدین
Iran (Islamic Republic of)
منصورساعدی
۱۱:۰۲ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام بنده دوسال کل حسابهمان قطع کردن توخدا کمکم کنی یه وام بدون ضمانت بهم بدی ازکارت کمیته ام کسرکنی