فعال اصولگرا گفت: در کشورهایی مثل ایتالیا شاهدیم که مثل یک سیاست جنگی با کرونا برخورد می‌کنند و حتی آمریکا هم در حال وارد شدن به این فاز است.

//حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در ارزیابی اقدامات انجام شده در کشور درباره مقابله با ویروس کرونا گفت: متاسفانه دولت نسبت به اقدامات بیگانگان به جای اینکه به چشم بدبینانه نگاه کند بسیار خوش بینانه می‌نگرد و علی رغم اینکه تا کنون دشمن ضربه های متعددی نظیر برجام و تحریم ها به وارد کرده، اما دولت نگاهش به این مسائل بسیار منفعلانه و خوشبینانه است.

او ادامه داد: علت اصلی این موضوع هم متاسفانه به سبب گرایش به غربی است که در این تفکر وجود دارد، در حالی که اگر ذهنیت درستی نسبت به دشمن وجود داشت و دشمن را دقیق مانند مقام معظم رهبری می‌شناخت قطعا به بسیاری از این تحرکات با بدبینی نگاه می‌کرد.

ترقی افزود: برای مثال الان شاهد هستیم که با وجود اینهمه مطالبی که درباره بیوتروریسم در تمام محافل علمی و سیاسی دنیا مطرح است، اما هنوز واکنشی از جانبه وزارت امور خارجه شاهد نبودیم و یک کلمه هم درباره این موضوع در کلام دولت مردان نیامده که نشان دهد تردیدی در این باره در ذهنشان ایجاد شده باشد؛ موضوعی که ثابت می‌کند برخورد دولت با توطئه دشمن یک برخورد جدی و قاطع و مبتنی بر یک رزم و مبارزه نیست.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: این درحالی است که اگر دولت از ابتدا با این نگاه برخورد می‌کرد نوع آرایشی که در مبارزه با کرونا داشت بسیار متفاوت بود؛ برای مثال همین که الان می بینید ستاد مبارزه با کرونا را به جای اینکه یک ستاد جنگی در نظر بگیرند یک ستاد کمک رسانی و یک ستاد حمایتی خدماتی می‌بینند و به همین دلیل سیاست هایِ غلطِ دولت، مردم باید خسارت های بسیاری را بپردازند.

فعال اصولگرا خاطر نشان کرد: در کشورهای دیگر مثل ایتالیا شاهد هستید که مثل یک سیاست جنگی با این ویروس برخورد می‌کنند و حتی آمریکا هم الان در حال وارد شدن به این فاز است؛ بنابراین ما در نوع برخوردمان با این کنش ها واکنش درست نداریم و رهبری بسیار جلوتر هستند.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
به شما مربوط نیست
آخرین اخبار