سید جمال هادیان مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ویدیوئی جدید از محصولات فرهنگی این سازمان در حساب توییتری خود منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شیوع ویروس کرونا، اقدامات فراوانی برای پیشگیری گسترش آن در کشور و دیگر نقاط جهان انجام شد، که یکی از آن‌ها پویش در خانه می‌مانیم و قرنطینه خانگی است، در کشور ما که شیوع ویروس کرونا با نعطیلات نوروز و آیین دیرینه چهارشنبه سوری همزمان شده و همین امر باعث تعطیلی بسیاری از مراکز آموزشی و کسب و کارهای خُرد و کلان است، تا با در خانه ماندن بتوانیم زنجیره شیوع ویروس کرونا را قطع کنیم. 

در همین راستا و همچنین همزمان با شب چهارشنبه سوری، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ویدیوئی از چهارشنبه سوری مجازی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است و سید جمال هادیان مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات نیز با انتشار این ویدیو در حساب توییتری خود نوشت:

"به برکت توسعه ارتباطات در سراسر ایران عزیز، خانه نشینی و استفاده فراگیر از فضای مجازی در بزرگداشت آیین‌های نوروزی در شرایط ویژه کرونایی ممکن شده است. "

تدارک ویژه وزارت ارتباطات برای شب چهارشنبه سوری؛ چهارشنبه آخر سال را در خانه می‌مانیم!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار