معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: پروژه آزادراه شهید همت در البرز در ساعات آغازین روز سه شنبه ۲۷اسفندماه با حضور رئیس جمهور افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، علی درویش پور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با بیان این که پروژه آزادراه شهید همت در البرز ۲۷اسفندماه با حضور رئیس جمهور افتتاح می شود، گفت: در بهار راه سازی البرز به واسطه دستور اکید رئیس محترم جمهور، تلاش‌های مضاعفی انجام شد که اکنون شاهد ثمرات آن هستیم.

او افزود: پیرو ماموریت‌های محوله از سوی رئیس جمهور، استاندار البرز با اهتمام و عزم ویژه‌ای به گره گشایی و پیگیری موانع پیشرفت پروژه‌های موثر و بزرگ راهسازی استان پرداخت.

درویش پور گفت: بر این اساس با بسیج مسئولان استانی و ملی اکنون پس از افتتاح قطار برقی کرج-هشتگرد و منطقه یک آزادراه تهران-شمال، پس از سال‌ها انتظار، راه سخت همت به پایان رسید.

او افزود: این پروژه به صورت ۶ خطه به طول ۱۴.۵ کیلومتر است و از گذشته حدود ۵ کیلومتر آن زیربار ترافیک رفته و باقی آن نیز اکنون تکمیل است، بهره برداری از همت بار بزرگی از ترافیک ورودی البرز را کاهش داده و موجبات ترددی امن، سهل، آرام و همچنین کاهش سوخت و آلودگی هوا را فراهم می‌کند.

معاون استاندار البرز گفت: در این راستا، پروژه تقاطع غیرهمسطح قزلحصار نیز آماده بهره برداری است که با بازگشایی این مسیر، پس از سال‌ها انتظار مردم، بار بزرگی از ترافیک چندین منطقه مهرشهر کاهش یافته و سهولت در تردد را به ارمغان خواهد آورد.

انتهای پیام/خ.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۴۰ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
هیچ بار ترافیکی رو کم نمی کنه که هیچ برعکس به خاطر عوارض داشتن این اتوبان بار ترافیکی اون به بزرگراه های دیگه مثل حکیم و فهمیده و جاده مخصوص اضافه میشه
اوایل ممکنه مردم در جریان عوارض گرفتن این اتوبان نباشن و تردد عادی باشه ولی بعد از یه مدت رفت و آمد خیلی کم میشه و عملا اتوبان به پیست مسابقات بچه پولدارها تبدیل میشه