مدیر صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه از افزایش ظرفیت و فرآوری محصولات خام کشاورزی در سال ۹۸ خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سعید کریمی مدیر صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه از افزایش ظرفیت و فرآوری محصولات خام کشاورزی در سال ۹۸ خبر داد و گفت : امسال ۳۲۶ هزار تن به ظرفیت جذب و فرآوری محصولات خام کشاورزی در استان افزوده شد.

او با بیان اینکه در سال ۹۸ باوجود اعمال تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی موجود خوشبختانه سال خوبی برای رشد صنایع تبدیلی استان بود، گفت : امسال افزایش چهار و نیم برابری نسبت به برنامه و اهداف بخش کشاورزی استان محقق شده است.

او افزود: هدفی که در سال ۹۸ برای صنایع تبدیلی استان در قالب برنامه ششم توسعه و همچنین برنامه توسعه سه ساله بخش کشاورزی استان در نظر گرفته شده بود حدود ۷۱ هزار تن بود که با عنایت به پیگیری‌های ویژه و حمایت رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، مسوُولان ارشد و بانک‌های عامل استان انجام شد خوشبختانه به عملکرد ۴.۵ برابری یعنی حدود ۳۲۶ هزار تن رسیده ایم.

کریمی گفت: این عملکرد در زمینه افزایش ظرفیت جذب و فرآوری محصولات خام کشاورزی استان بوده که در سال‌های قبل بی سابقه بوده است.

او به دیگر فعالیت‌های چشمگیر مدیریت صنایع تبدیلی استان در سال ۹۸ اشاره داشت و گفت: این فعالیت‌ها در زمینه فعال‌سازی و احیاء واحد‌های راکد و همچنین بازسازی واحد‌های فرسوده بوده است.

او گفت: ظرفیت تولید و فرآوری محصولات کشاورزی در استان کرمانشاه در سال ۹۸ به ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تن رسیده است.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.