گودرزی از ورود سامانه جدید بارشی طی روز چهارشنبه از سمت غرب به کشور خبر داد.

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، از بارش پراکنده باران در برخی مناطق خبر داد و گفت: امشب در برخی نقاط خراسان جنوبی، یزد، کرمان، سواحل دریای خزر و شمال غرب بارش پراکنده داریم.

وی افزود: بنابر نقشه های هواشناسی فردا در نوار شمالی و بعدازظهر در شمال غرب و دامنه های زاگرس مرکزی بارش پراکنده خواهیم داشت.

گودرزی از ورود سامانه جدید بارشی به کشور خبر داد و گفت: روز چهارشنبه با ورود سامانه جدید بارشی از سمت غرب بارش در مناطق غرب و شمال غرب آغاز می شود و گستره فعالیت نیمه غربی کشور را در بر می گیرد.

این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه با ورود سامانه جدید، بارش در برخی استان ها آغاز می شود، بیان کرد: روز چهارشنبه بارش در استان های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، همدان، قزوین، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، شمال کهگیلویه و بویر احمد، غرب اصفهان و شمال خوزستان شدت می گیرد و در این استان ها منجر به آبگرفتگی معابر و بالا آمدن آب سطح رودخانه ها می شود.

وی از بارش پراکنده باران طی روز پنج شنبه در شمال غرب، جنوب غرب دامنه های زاگرس و البرز خبر داد و گفت: بنابر نقشه های هواشناسی روز جمعه در شمال شرق و برخی نقاط جنوبی و شنبه به جز بخش های شرقی در سایر مناطق کشور بارش خواهیم داشت.

آسمان پایتخت بارانی می شود

گودرزی درباره آخرین وضعیت آب و هوای تهران بیان کرد: امشب آسمان تهران کمی تا قسمتی ابری است و در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه شرایط برای بارش مهیاست.

این کارشناس سازمان هواشناسی در پایان حداقل و حداکثر دمای امروز پایتخت را ۲۱ درجه و ۱۲ درجه سانتی گراد اعلام کرد و گفت: طی روزهای آتی دمای تهران تغییر چندانی نخواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار