فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: ۹ اتحادیه اصناف شهرستان که نیاز اساسی مردم را توزیع می‌کنند همچنان به مردم خدمات دهی می‌کنند.

فعالیت ۹ اتحادیه اصناف در شهرستان ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، قدرت الله ولدی، فرماندار ویژه شهرستان ملایر در حاشیه جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا ویروس گفت: از ۳۲ اتحادیه فعال  اصناف شهرستان ملایر با پیشنهاد اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان، ۹ اتحادیه همچنان فعال و به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

او از تعطیلی۲۳ اتحادیه اصناف شهرستان برای پیشگیری از ویروس کرونا خبر داد و افزود: این تعطیلی ها برای حفظ سلامت مردم و در صنوفی است که ارتباط مستقیم با نیاز های اساسی مردم به خصوص  تغذیه آنها ندارد.

فرماندار ویژه ملایر گفت: کمیته‌ها و قرارگاه‌های زیرمجموعه ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا ویروس شهرستان ملایر با وظایف مشخص تعیین شدند.

قدرت الله ولدی افزود: آرایشگاه‌های مردانه، زنانه، طلا فروشان و روز بازار‌ها در سطح شهرستان هم  برای کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا تعطیل شده اند.

او بیان کرد: ورودی شهر ملایر از سمت میدان استقلال به صورت ۲۴ ساعته کنترل و افرادی که از دیگر شهرستان‌ها وارد ملایر می‌شوند مورد تست تب سنجی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.