عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران مطرح کرد؛

جزئیات کمک نقدی بنیاد مستضعفان به دستفروشان تهرانی

نژاد بهرام جزئیات کمک نقدی بنیاد مستضعفان به دستفروشان پایتخت که در پی شیوع ویروس کرونا آسیب دیده‌اند را تشریح کرد.

زهرا نژاد بهرام عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جزئیات پرداخت کارت هدیه به دستفروشان به دلیل شیوع ویروس کرونا و آسیب دیدن کسب و کار آن‌ها گفت: این پیشنهادی بود که از سوی من به معاونت خدمات شهری شهرداری تهران داده شد تا اقدام مناسبی برای آن‌ها انجام شود.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران افزود: شهرداری تهران از مدت‌ها قبل با کمک شرکت حریم بان و شهر بان در صدد جمع آوری اطلاعات دستفروشانی است که به صورت دائم مشغول به این کار هستند و تعدادی از آن‌ها (مانند دستفروشان بازار پروانه) نیز با کمک شهرداری‌های مناطق شناسایی شدند و در نهایت اطلاعات دستفروشان جمع بندی شد.

نژاد بهرام تصریح کرد: بنیاد مستضعفان چندی پیش کمک مالی خود را به پارکبان‌ها و کارگران بخش پسماند انجام داد و ما خواستیم از ظرفیت بنیاد مستضعفان در پرداخت کمک معیشت به دستفروشان استفاده کنیم که قرار است از عصر امروز و یا فردا این کمک مالی پرداخت شود.


بیشتر بخوانید: رفتار نوروزی متفاوت مردم با اپیدمی کرونا / مدیریت شهری پای کار ضد عفونی شهر 


او ادامه داد: موضوع پرداخت کمک هزینه به دستفروشان نزدیک به یک هفته است که از سوی شورای شهر تهران، معاونت خدمات شهری شهرداری تهران و بنیاد مستضعفان دنبال می‌شود و این کمک در قالب کارت هدیه ۱ میلیون تومانی پرداخت خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد: فهرستی از سوی شهرداری تهران تهیه و به بنیاد مستضعفان ارسال شده است و بر اساس همان فهرست پرداخت کارت هدیه انجام می‌شود، اما باید فرصت داد تا کارت‌ها تقسیم بندی و سپس توزیع شوند.

نژاد بهران تصریح کرد: نزدیک به ۴ هزار نفر از دستفروشان مشمول دریافت کارت هدیه ۱ میلیون تومانی از سوی بنیاد مستضعفان می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زهرا قلی پور
۲۲:۵۹ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
ما نیازمند هستیم کسی به داد ما نمیرسد همسرم بیمار نمی توند کار کن تو رو قران به ما کمک کنید
Iran (Islamic Republic of)
حسین لک
۰۲:۳۲ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
کحا باید برم ثبت نام کنم دستفروشم
Iran (Islamic Republic of)
حسین لک
۰۱:۵۹ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
من 8 سال دست فروشی میکنم امسال ک بدبخت شدم با ی مادر مریض ک هر چی دراوردم دادم واسه بیمارستان خرج ام ای ار سیتی اسکن پس چرا ب من کمک نمیشه ک پدرم بالای سرم نیست چند ماه کرایه خونه ندادم طرف رفته ازم شکایت کرده ب خاطر اینکه نتونستم پول جنسشو بدم
Iran (Islamic Republic of)
بهروزحیدرپور
۲۱:۴۹ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
سلام.من یک دست فروش هستم که همراه پدرم کارمیکنم.الان 1ماه هست واسه نان شبم ماندم هیچکس فکرمارونمیکنه.هرچی هست واسه پایتخته.من به کجادادم روبرسونم
Netherlands
ناشناس
۰۵:۴۶ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
چيه ؟ چيه ؟
همه ميگن : ما دستفروشيم !
كارت هديه مي خواهيم !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
والله بخدامن دست فروشم حتی روی کارتخوانم هم نوشته.10ساله دست فروشم ولی هیچکس خیالش نیست
آخرین اخبار