رئیس اداره حفاظت محیط زیست شوشتر از پایش مبادی ورودی و محور‌های مواصلاتی این شهرستان در آستانه فرارسیدن نوروز با حضور رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خبر داد.

بهروز نجاتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شوشتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به پایش مبادی ورودی این شهرستان پیش از رسیدن فصل بهار گفت: مبادی ورودی و محور‌های مواصلاتی این شهرستان در آستانه فرارسیدن نوروز با حضور رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پایش گردید.

او افزود: هدف از انجام این پایش که با همراهی تقی پور، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از وضعیت پسماند‌های حاشیه محور‌های مواصلاتی و جاده‌های ورودی شهر انجام گرفت پیگیری مصوبات کارگروه مدیریت پسماند و تصمیم گیری درخصوص شناسایی عوامل تخلیه کننده زباله در این مکان‌ها بود.

نجاتی بیان داشت: اتخاذ تصمیمات لازم به منظور مدیریت این جاده‌ها از جمله پاکسازی مبادی ورودی از زباله‌ها و بستن مسیر‌های تخلیه زباله و برخورد با متخلفان این حوزه از مهمترین برنامه‌هایی است که قرار شد در آستانه نوروز و دراستقبال از این ایام به منظور حفظ محیط زیست بهداشت عمومی و زیباسازی حاشیه جاده‌ها صورت پذیرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.