مدیر کل تامین اجتماعی استان اردبیل از تمدید خودکار اعتبار دفترچه‌های درمانی تامین اجتماعی تا پایان فروردین ماه ۹۹ در استان اردبیل خبر داد.

سعید بشرخواه، مدیر کل تامین اجتماعی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: دفترچه‌های درمانی سازمان تامین اجتماعی که تا پایان بهمن ماه اعتبار داشتند به علت شیوع ویروس کرونا تا پایان فروردین ماه سال ۹۹ به صورت خودکار تمدید اعتبار شده و نیازی به مراجعه حضوری برای تمدید دفترچه‌های درمانی نیست.

او افزود: سازمان تامین اجتماعی استان اردبیل تمهیداتی برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا اندیشیده که با لحاظ آن‌ها مراجعات حضوری ارباب رجوع کاهش می‌یابد که از قبل برنامه‌های غیر حضوری سازمان را پیگیری کردیم و امروز در مرحله‌ای هستیم که خدمات ما غیر حضوری است و از مردم استدعا داریم که خدمات را از طریق سیستم‌های غیر حضوری دریافت کنند و نیازی به مراجعه واحد‌ها نباشد.

مدیر کل تامین اجتماعی استان اردبیل افزود: بازرسی‌های کارگاهی، بازرسی بیمه شدگان در ارتباط با بیکاری و ... نیز محدود شده مگر در موارد خاص که بقیه نیازی به مراجعه و درخواست بازرسی نیست.

بشرخواه بیان کرد: شورا‌ها و کیمسیون‌های پزشکی نیز تشکیل نخواهد شد و آن‌هایی که نیاز به تائید شورا و کمیسیون دارند به صورت خودکار حل و فصل خواهد شد و در صورت دریافت خدمات نیاز به مراجعه داشته باشند در مراحل بعدی اطلاع رسانی خواهد شد.

او تصریح کرد: مستمری بگیران نیز نیازی به ارائه درخواست حضوری در واحد‌های تامین اجتماعی تا پایان اسفند ماه نیست.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.