پارچه باف برای حمایت همه جانبه از بیماران کرونایی و اقشار کم درآمد قم کمک‌های مردمی را جمع آوری می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، پارچه باف مسئول کارگروه پشتیبانی و کمک‌های مردمی این قرارگاه دیشب در برنامه گفتگوی خبری سیمای مرکز قم تامین نیاز‌های بهداشتی بیماران و کادر درمان از جمله وظایف این قرارگاه تعریف شده و در این راستا کارگاهی برای تولید ماسک در قم راه اندازی شده است.

قرارگاه مردمی کریمه اهل بیت (س) افزود: خرید و تامین مواد ضدعفونی کننده و دستکش حتی از خارج استان هم از برنامه‌های این قرار گاه است.

مسئول کارگروه پشتیبانی و کمک‌های مردمی قرارگاه کریمه اهل بیت (س) شناسایی و کمک به افراد کم درآمد در محلات مختلف قم را یکی دیگر از ماموریت‌های این قرارگاه برشمرد و افزود: همه مردم می‌توانند با کمک‌های خود در این گونه امور خداپسندانه سهمیم و شریک باشند.

 پارچه باف پشتیبانی از طلاب جهادی مشغول به‌کار در بیمارستان‌ها، تامین میوه و آب میوه و تامین غذای بیماران و کادر درمان حتی در مجتمع یاوران مهدی (عج) را از دیگر ماموریت‌های این قرارگاه عنوان کرد و افزود: از فردا هفته‌ای یک یا دو بار هم غذای مورد نیاز به عنوان تبرک از حرم مطهر حضرت معصومه (س) تامین خواهد شد.

 پارچه باف یادآورشد: حساب سیبای بانک ملی به شماره ۰۱۰۹۰۹۵۷۵۷۰۰۶ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۶۶۸۱۳۵۵ برای دریافت کمک‌های مردمی اختصاص یافته است.

مسئول قرارگاه مردمی کریمه اهل بیت (س) با اشاره به اینکه همه این کمک‌ها تحت نظر رئیس هیئت امنای ستاد حجج اسلام و المسلمین آقایان نظری منفرد و آشتیانی هزینه می‌شود گفت: در اوایل امسال نیز مردم سه میلیارد تومان به این ستاد کمک کردند که برای ساخت و ساز منازل آسیب دیده از سیل در لرستان هزینه شد و تاکنون ۶۰ درصد منازل آماده شده است.

پارچه باف افزود: بسیاری از خیرین، مردم نیکوکار و تجار و بازاریان قم امروز در گلریزان کمک به بیماران کرونایی و قشر‌های درآمد کمک‌های قابل توجهی به این ستاد هدیه کردند.

حجت الاسلام عزت زمانی مسئول کمیته فرهنگی و سلامت معنوی این قرارگاه هم در ارتباط تلفنی با این برنامه، از راه اندازی موکب‌های سلامت توسط هیئت‌های مذهبی برای کمک به بیماران کرونایی خبر داد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خانم برقراری هستم سسسلام
۱۹:۰۴ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام وخسته نباشید من زنی هستم مطلقه با یک پسر 10ساله وبه خاطر کدونا بی کار شدم شغلم کلفتی در خانه مردم بود الان به خاطر نداشتن پول پیش خانه وا جا ره می خواهد صاحب خانه مرا از خانه یا همین زیر زمین بیرون کند من پول پیش خانه ندارم بیمه ای ندارم از هیچ جای حمایت نمی شوم در سختی به سر می بدم ناراحتی اعصاب گرفتم چه کار کن از باشگاه خبری می خواهم کمکم کند
آخرین اخبار