فرمانده انتظامی استان گفت: پلیس به شدت با متخلفان و عاملان ایجاد مزاحمت در چهارشنبه آخر سال برخورد می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، سردار شجاع فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به تدابیر امنیتی برای این روز گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا محدودیت‌های بیشتری در تجمعات و تردد شهروندان در چهارشنبه پایان سال اعمال خواهد شد.

او افزود: متأسفانه تجربه تلخ حوادث سال‌های گذشته ناشی از حرکات و اقدامات برخی در آستانه ایام نوروز، همواره موجب دغدغه و نگرانی خانواده‌هاست که در همین جهت خودروی مزاحمان تا پایان تعطیلات نوروزی توقیف خواهد شد.

سردار شجاع  اظهار کرد: برخورد قاطعانه با افراد معدودی که با رفتار‌های غیرقانونی، ناهنجار و پرخطر، ایجاد راهبندان، سد معبر، ایجاد مزاحمت و پرتاب مواد محترقه و آتش‌زا، نظم و امنیت عمومی شهر‌ها را مختل می‌کنند، مطالبه به حق آحاد مردم از متولیان اصلی برقراری نظم و امنیت است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: آمار‌ها نشان می‌دهند که بیشترین قربانیان چهارشنبه آخر سال کودکان و نوجوانان هستند که توصیه ما به خانواده‌ها این است از خرید و استفاده مواد محترفه جداً خودداری کنند و مراقب فرزندان خود باشند تا دچار حوادث ناگوار نشوند.

او گفت: نگهداری مواد محترقة غیرمجاز و بر خلاف قانون بوده و می‌تواند خسارت‌های جبران‌ناپذیری برای خود و دیگران به همراه داشته باشد و براساس قانون مجازات اسلامی به مجازات حبس از سه ماه تا یک سال و تا (۷۴) ضربه شلاق محکوم می‌شوند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار