رئیس پلیس راهور شهرستان بوشهر گفت: یک دستگاه تریلر حامل ۸ دستگاه خودرو پلاک تهران که صاحبان خودرو‌ها از طریق هوایی وارد بوشهر شده و خودرو‌های خود را با تریلر فرستاده بودند متوقف و به پارکینگ منتقل شدند.

توقیف یک دستگاه تریلر با 8 خودرو پلاک تهرانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اسدالله حاجی زاده،رئیس پلیس راهور شهرستان بوشهر بیان کرد: ساعت ۷ صبح امروز در بازدید از سطح شهر در راستای کنترل ترافیک در مسیر میدان مطهری به سمت صلح آباد یک دستگاه تریلی خودروبر دو طبقه حامل ۸ خودرو را مشاهده کردیم که به آن مشکوک شدیم.

او ادامه داد: در بررسی‌ها متوجه شدیم دو خودرو ردیف آخر پلاک استان‌های دیگر و در میان آن کلا خودرو پلاک تهران جا داده شده است، همه هم خودرو‌های گران قیمت از لانکروزر، BMW، و مزدا و دو خودرو ایرانی با پلاک تهران در عقب که در بررسی بیشتر دیدیم ۶ خودرو پلاک تهران و ۲ خودرو پلاک شهرستان هستند.

رئیس پلیس راهور شهرستان بوشهر افزود: پس از متوقف کردن خودرو با راننده صحبت کردیم که جریان از چه قرار است که ابتدا از بیان حقایق امتناع کرد، اما بعد که گفتیم ماشین را به پارکینگ می‌بریم و به شیوه پلیسی وارد شدیم، اعتراف کرد برای هر خودرو بین ۱.۵ میلیون تا ۲ میلیون کرایه از افراد گرفته ام و از تهران بارگیری کرده ام تا در بوشهر پیاده کنم؛ خانواده هایشان نیز با پرواز به بوشهر آمده اند و در خانه مبله‌ها و هتل‌ها ساکن شده اند.

سرهنگ حاجی زاده عنوان کرد: ماشین‌ها به پارکینگ انتقال یافته و راننده نیز برای بررسی تحقیقات بیشتر در اختیار مراجع انتظامی است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.