مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه از کاهش ۷۰ درصدی سرویس‌دهی تاکسی‌ها و ۹۰ درصدی ناوگان اتوبوسرانی داخل شهر کرمانشاه خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سجاد سلیمانی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه از کاهش ۷۰ درصدی سرویس‌دهی تاکسی‌ها و ۹۰ درصدی ناوگان اتوبوسرانی داخل شهر کرمانشاه خبر داد و گفت : این موضوع نشان از توجه بالای مردم کرمانشاه در کاهش تردد و رعایت مسائل بهداشتی در این ایام دارد.

او گفت : تمام اتوبوس‌های درون شهری بعد از هر سرویس توسط هفت اکیپ ضدعفونی می‌شوند و در حد توان نیز نسبت به توزیع اقلام بهداشتی در تاکسی‌ها اقدام شده است.

او افزود: مقداری اقلام بهداشتی با کمک خیرین، هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی در بین تاکسی‌ها توزیع شده است، اما متاسفانه به صورت کلی مشکل کمبود این اقلام در جامعه وجود دارد و تاکسیرانی نیز نتوانسته است در حد نیاز اقلام ضدعفونی کننده تامین کند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه یکی از ابتکارات سازمان تاکسی رانی کرمانشاه در مقابله با ویروس کرونا را ابلاغ دستورالعملی دانست که به موجب آن نشستن بیش از ۲ نفر در صندلی عقب تاکسی‌ها ممنوع اعلام شده است.

او گفت: کرمانشاه در ابلاغ این دستورالعمل جزو شهر‌های پیشرو کشور است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه با اشاره به کاهش فعالیت تاکسی‌ها و اتوبوس‌های درون شهری گفت: بعد از مکاتباتی که اتحادیه اتوبوسرانی و تاکسیرانی کشور با وزارت کشور داشته است به تسهیلات دریافتی این افراد سه ماه تنفس داده شده است.

سلیمانی افزود: همچنین قرار است رانندگان تاکسی‌ها و اتوبوس‌های درون شهری مشمول دریافت یارانه معیشتی بشوند که امیدواریم این اتفاق بیفتد.

سلیمانی در خصوص وضعیت نظارت بر تاکسی‌های اینترنتی مانند اسنپ گفت: با اینکه در شهریور ماه امسال آیین نامه‌ای تدوین شده است که از این بعد این‌ها زیرنظر سازمان تاکسیرانی فعالیت داشته باشند، اما تاکنون عملی نشده است.

او گفت: فعالیت تاکسی‌های اینترنتی از اردیبهشت ماه رسما زیرنظر سازمان تاکسیرانی انجام شود.

 سلیمانی گفت: هم اکنون تمام شکایات از تاکسی‌ها حداکثر ۴۸ ساعته رسیدگی می‌شود و اگر تاکسی‌های اینترنتی نیز زیرنظر سازمان تاکسیرانی فعالیت کنند می‌توان با سرعت به تخلفات احتمالی آن‌ها رسیدگی کرد.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.