برای جبران کمبود نیاز بازار تولید مواد ضد عفونی در دستور کار پتروشیمی شازند قرار گرفت.

ورود پتروشیمی شازند به تولید محلول ضد عفونیبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در پی شیوع کرونا ویروس افزایش تقاضا برای محلول ضد عفونی با  پتروشیمی شازند  وارد تولید محلول ضد عفونی شد تا بخشی از نیاز  بازار به محلول ضد عفونی وگندزدایی  را تامین کند.

ولدخانی مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: به منظور عمل به مسئولیت‌های اجتماعی وبرای جبران کمبود نیاز استان مرکزی، تولید مواد ضد عفونی در دستور کار قرار گرفت که با تلاش محققان واحد پژوهش وفناوری شرکت پتروشیمی شازند این محلول طبق استاندارد‌های سازمان بهداشت جهانی تولید شده است.

ولدخانی افزود: محلول ضد عفونی تولیدی که بر پایه الکل است برای ضدعفونی دست و سطوح کاربرد دارد و تا کنون بیش از ۳۰ هزار بطری از این محلول تولید شده در پتروشیمی شازند بسته بندی شده است.

او اضافه کرد: محلول ضد عفونی تولیدی به صورت رایگان در روستا‌ها، حاشیه شهرها، خیریه‌ها توزیع و به صورت انبوه به بیمارستان‌ها اهدا شده است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند با بیان اینکه تولبد وتوزیع رایگان محلول ضد عفونی به صورت مستمر تا شکست کرونا ادامه خواهد داشت بیان کرد: مجتمع پتروشیمی شازند تامین کننده مواد اولیه بسیاری از ملزومات بهداشتی ودرمانی مانند دستکش، لباس ایزوله، سرنگ وسرم در کشور هم است.

پتروشیمی شازند با تولید سالانه یک میلیون و۸۰۰ هزار تن انواع محصولات شیمیایی و پلیمری تامین کننده مواد اولیه ۵ هزار واحد صنعتی کوچک وبزرگ در کشور است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.