توزیع میوه نوروزی شامل سیب و پرتقال از ۲۵ اسفندماه در سطح سیستان و بلوچستان همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

محمود رضا رحمتیان سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:طرح توزیع میوه تنظیم بازار ایام پایانی سال در استان از ۲۵ اسفندماه همزمان با سراسر کشور، آغاز شده است و تا اطلاع ثانوی حداقل قیمت قابل عرضه به مصرف کنندگان برای هرکیلوگرم پرتقال تامسون و سیب درختی ۶ هزار تومان تعیین گردیده و در حال عرضه می‌باشد.

او افزود: میزان ۳۰۱ تن سیب درختی و ۳۶۴ تن پرتقال تامسون در اجرای این طرح جهت مصرف استان جذب و ذخیره سازی شده است.

رحمتیان تصریح کرد: این طرح با هدف حمایت توامان تولید کنندگان و مصرف کنندگان مورد اجرا قرار گرفته که خوشبختانه حمایت تولید داخل در مقطع برداشت محصول محقق گردیده و در اجرای این طرح نیز حمایت از مصرف کنندگان در راستای جلوگیری از احتکار، گرانفروشی و ... ممحقق شده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در پایان بیان داشت: هم استانی‌های عزیز می‌توانند گزارشات خود را در خصوص تخلفات اقتصادی از جمله گرانفروشی، کم فروشی وتقلب، احتکار، انبار‌های بی نام نشان و... از طریق تماس تلفنی باشماره ۱۲۴ ستادخبری سازمان در طول شبانه روز و از طریق تلفن پیامگیر ویا با حضور در محل سازمان به حوزه ستادخبری بصورت حضوری وکتبی گزارشات خود را ارائه نمایند وپس از اخذ گزارش، بازرسین این سازمان سریعاً اقدام به بررسی واعلام نتیجه گزارش (متخلف – غیرمتخلف) نموده که پس از آن طی تماس با شاکی نتیجه گزارش اعلام خواهد گردید.

گفتنی است: هم استانی‌های عزیز می‌توانند از طریق پورتال سازمان به آدرس cppo.mimt.gov.ir نیز گزارشات خود را ثبت که از همین روش نیز گزارشات مردمی قابل رسیدگی از طرف بازرسین می‌باشد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار