رئیس پژوهشگاه قوه قضاییه گفت: پژوهش‌های کاربردی در قوه قضائیه منجر به ابلاغ دستوالعمل‌های تخصصی می‌شود.

ششم فروردین//////////////خروجی پژوهش‌های تخصصی منجر به دستورالعمل‌های تخصصی می‌شودسید حجت الله علم الهدی رئیس پژوهشگاه قوه قضاییه در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نشست‌های تخصصی که در راستای توجه به موضوعات پژوهشی انجام می‌گیرد، گفت: خروجی نشست‌ها منجر به اجرای دستورالعمل‌های مختلف می‌شود.

وی با بیان اینکه خروجی نشست‌های مختلف منجر به دستورالعمل‌های متعدد می‌شود، اظهار کرد: خروجی آخرین نشست ما منجر به اجرای دستورالعمل تعامل سازمان‌های مردم نهاد و قوه قضاییه شد.

رئیس پژوهشگاه قوه قضاییه درباره دستورالعمل تعامل سازمان‌های مردم نهاد و قوه قضاییه گفت:  این دستورالعمل توسط رئیس محترم و دستگاه قضایی ابلاغ شده و نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد آنرا به امضا رساندند و بنا شده است تا چهارچوب تعریف شده و رسمی از سازمان‌های مردم نهاد در قوه قضاییه با دستور رئیس به وجود آید.

وی بیان کرد: برنامه‌های تحولی و ادبیات تحولی که توسط ریاست قوه قضاییه ابلاغ شدند در  پژوهشگاه قوه قضاییه  به اجرا در می‌آیند و تحولات پژوهش در نظام نوآوری با استفاده از شرکت‌های خلاق و گروه‌های مختلف برای  ایجاد نظام پژوهشی از جمله برنامه‌های ما است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
این مقام ارشد انتظامی(سردار مهری) تاکید کرد:چرخه خدمت سربازی همچنان ادامه دارست و با ایثارگری سربازان و نیرو‌های مسلح بهترین امنیت را در کشور داریم.
نیروهای مسلح اشتغال دارند و حقوق میگیرند، سربازان چطور؟ سربازان زندگی، آینده، اشتغال، خونه، ماشین، خانواده و غیره نمیخواهند؟
مدت سربازی دو سال زیاد است و کمتر کنید و حقوقی مناسب با شرایط و هزینه های جامعه بهشان بدهید
از رهبر فرزانه و حکیم کمک میطلبم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
حقوق سربازان ۲۰۰ تومن خیلی کم است، مدت زمان سربازی ( دو سال) زیاد است ما نمیتوانیم دو سال عمرمان را طلف کنیم ، یا ماهی دو ملیون حقوق دهید یا سربازی را به ۵ ماه کاهش دهید،
قانون سربازی باید اصلاح شود، بعد از سربازی هیچ‌گونه اشتغالی برای سربازان نیست و هرکس باید خودش برای امرار معاش فکری به حال خود کند پس چرا دو سال از عمرمان را هدر دهیم؟؟؟؟؟!!!
پاسخگو باشید