یکی از متخصصان سازمان جهانی بهداشت، نقش مرجعیت عراق در حمایت از توصیه‌های پیشگیرانه در عرصه مبارزه با ویروس کرونا را ستودنی توصیف کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العهد، عدنان نوار، پزشک متخصص بیماری‌های واگیردار در سازمان جهانی بهداشت با تاکید بر اینکه سلاحی برای مقابله با کرونا جز پیشگیری وجود ندارد، از نقش مرجعیت دینی در عراق برای مقابله با این ویروس تقدیر کرد.

وزیر بهداشت عراق  پیش از این گفته بود این وزارتخانه از مرجعیت عالی شیعه عراق خواست درباره جلوگیری از تجمعات دینی تصمیم‌گیری کند و مرجعیت در طی ۲۴ ساعت موضع مناسب را اتخاذ کرد.

وی همچنین اعلام کرد که وزارت بهداشت عراق در مسئله کرونا کاملا شفاف عمل می‌کند و آمار مبتلایان و جان باختگان ویروس کرونا را دقیق و درست اعلام می‌کند.

متخصص سازمان جهانی بهداشت با اشاره به همسایگی عراق و ایران، کم بودن تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ در عراق را اتفاقی مثبت و موفق برای این کشور خواند.

سازمان جهانی بهداشت اعلام کرده است که از هر ۱۰۰ مبتلا ۳۰ نفر بهبود پیدا می‌کنند و تنها مسئله نگران کننده در این بحران جهانی تجمع‌های انسانی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
سازمان جهانی بهداشت اعلام کرده است که از هر ۱۰۰ مبتلا ۳۰ نفر بهبود پیدا می‌کنند!!!
آخرین اخبار