مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای هرمزگان گفت: همه مجوز‌های مربوط به استفاده از آب‌های زیرزمینی بدون طی تشریفات اداری تا پایان اردیبهشت ۹۹ تمدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، هوشنگ ملایی، مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای هرمزگان گفت: همه مجوز‌های مربوط به استفاده از آب‌های زیرزمینی بدون طی تشریفات اداری تا پایان اردیبهشت ۹۹ تمدید شد.

ملایی افزود: در راستای کمک به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و لزوم کاهش مراجعات ارباب رجوع به شرکت‌های آب منطقه‌ای و ادارات تابعه تا دو ماه آینده اعتبار پروانه‌ها و مجوز‌های آب‌های زیر زمینی تمدید شد.

او گفت: مجوز‌های کف‌شکنی، جابجایی و لایروبی چاه‌های آب که تاریخ اعتبار آن‌ها تا پایان اسفند ماه سال جاری است و در زمان اعتبار مجوز اجرا نشده‌اند، بدون طی تشریفات تا پایان اردیبهشت ماه ۹۹ تمدید اعتبار شد.

او گفت: پروانه‌های بهره‌برداری صادره که تاریخ اعتبار آن‌ها تا پایان سال جاری بود، کماکان تا پایان اردیبهشت ۹۹ معتبر هستند و متقاضیان تمدید پروانه صلاحیت حفاری که اعتبار پروانه آن‌ها تا پایان سال جاری بوده و تقاضای تمدید کرده‌اند تا زمان انجام تشریفات قانونی تا پایان اردیبهشت ۹۹ مجاز به ادامه فعالیت هستند.

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای هرمزگان افزود: سایر موارد و تقاضا‌ها با اسکن و بارگذاری پرونده‌ها و اطلاعات مربوطه در سامانه ساماب به صورت غیر حضوری و با نهایت کاهش زمان، رسیدگی و از طریق سامانه مذکور اقدام و پاسخ‌دهی مناسب صورت خواهد گرفت.

ملایی گفت: سامانه ۱۸۱۱ به منظور پیشگیری از شیوع کرونا و لزوم عدم مراجعه حضوری مردم به شرکت سهامی آب منطقه‌ای هرمزگان، نیز در حال فعالیت است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.