معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: جشنواره مجازی الگوى برتر تدریس آموزش سلامت ویژه مراقبان و رابطان سلامت استان با عنوان "همه با هم کرونا را شکست خواهیم داد" آغازشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، علیرضا باقری، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: جشنواره مجازی الگوى برتر تدریس آموزش سلامت ویژه مراقبان و رابطان سلامت استان با عنوان “همه با هم کرونا را شکست خواهیم داد" آغازشد.

باقری افزود: مراقبان و رابطان سلامت می‌توانند از نحوه آموزش در خصوص پیشگیرى و مقابله با ویروس کرونا فیلم تهیه کنند.
او افزود: این جشنواره از امروز دوشنبه ۲۶ اسفندآغاز شده است و متقاضیان تا پایان فروردین ماه ۹۹ مهلت دارند تا آثار خود را ارسال کنند.

باقری گفت: متقاضیان می‌توانند آثار تدریس و آموزش خود را به کارشناس سلامت منطقه ارسال کنند و یا از طریق اپلیکیشن سفیران سلامت دفتر ارتقاء سلامت وزارت بهداشت به آدرس iec.behdasht.gov.ir بارگذارى کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان افزود: جشنواره الگو‌های برتر تدریس آموزش سلامت در راستای تقویت فرآیند‌های آموزشی، بهبود و ارتقای شغلی و تخصصی آموزش دهندگان در مبارزه با بیماری کرونا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.