با حکم دادستان محلات همه واحد‌های اقامتی منطقه گردشگری آبگرم این شهرستان تا اطلاع ثانوی پلمب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و در پی ممنوعیت سفردر ایام نوروز با حکم دادستان شهرستان محلات همه واحد‌های اقامتی منطقه گردشگری آبگرم شهرستان محلات تا اطلاع ثانوی پلمب شد.

پلمپ همه واحد‌های اقامتی منطقه گردشگری آبگرم محلات

اکبری کارشناس مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،در این خصوص گفت: پلمپ این واحد‌ها برای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس و سلامتی همه مسافران و گردشگران عزیز همچنین میزبانان و بهره برداران و مردم منطقه است.

اکبری افزود: اولویت ما سلامت مردم و هموطنان عزیز است و امیدواریم با همکاری‌هایی که صورت می‌گیرد در تعطیلات نوروز امسال شاهد مشکلاتی در این خصوص نباشیم.

لعل بار مسئول نمایندگی میراث فرهنگی شهرستان محلات هم گفت: علیرغم میل باطنی و مهمان‌نوازی مردم شهرستان محلات تعطیلات نوروز همه واحد‌های اقامتی گردشگری و توریستی شهرستان برای حفظ سلامت همشهریان و هموطنان عزیز تعطیل است.

لعل بار افزود: از پذیرش مسافران محترم در تعطیلات نوروز در سطح شهرستان محلات معذوریم و انشاالله پس از رفع این ویروس در تابستان مانند سال‌های قبل پذیرای میهمانان و گردشگران عزیز خواهیم بود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.