فرماندارساوجبلاغ گفت: مسئولین اداراتی که در جلسات با تاخیر حضور پیدا کنند،جریمه می شوند.

جریمه مدیرانی که با تاخیر در جلسات حضور می یابندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حمیدرضا ورزشی، فرماندارساوجبلاغ در جلسه مقابله با کرونا در شهرستان ساوجبلاغ گفت: مسئولان انضباط کاری در امور و حضور در جلسات را جدی بگیرند.

ورزشی به عملکرد برخی از کانالها و شبکه های اجتماعی اشاره کرد وافزود:در این روزها برخی از رسانه ها با انتشار اخبار ضد و نقیض سعی در ایجاد بی نظمی و تنش در برخی امور را دارند که  درصورت مشاهده ،با آنها برخورد خواهیم کرد.

او با تاکید بر اهتمام ادارات خدمات رسان در شهرستان گفت: ما همچنان در برخورد و مقابله با کرونا با شدت وقوت بیشتر با راه اندازی ایستگاههای سلامت و گندزدایی و کنترل رفت وآمدها اقدام خواهیم کرد و ورودی های شهرها و روستاه نیز محدود خواهد شد و کوتاهی هیچ دستگاهی در این خصوص قابل پذیرش نیست.

 فرماندارساوجبلاغ افزود: برخی دستورالعملها ومصوبات ابلاغی باید با تمام دقت اجرا شوند و با توجه به پنجشنبه آخر سال ،محدودیتهایی در ورود به اماکن مذهبی و آرامستانها برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا اتخاذ شده است وتمامی اماکن عمومی هم شامل این مصوبات خواهد بود .
رییس شبکه بهداشت ودرمان گفت: شهرهای بزرگ شهرستان بعنوان آلوده ترین مناطق به شمار می روند که باید سعی کنیم از رفت وآمدهای غیر ضروری در مناطق شلوغ و پرتردد بکاهیم.

انتهای پیام / م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.