لبنان از پنجشنبه آینده تمام مرز‌های زمینی، دریایی و هوایی را می‌بندد و دولت این کشور تمامی تجمعات را ممنوع اعلام کرد و افزود شهروندان تنها در موارد ضروری مجاز به حضور در خیابان هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، حسان دیاب، نخست‌وزیر لبنان درباره بحران بیماری کرونا اعلام کرد: «لبنانی‌ها امروز بیش از هرزمانی نیازمند همکاری برای مقابله با بحران‌ها هستند. از تمام مردم میخواهم تا برای شکست این ویروس در بالاترین سطح آماده شوند.»

نخست‌وزیر لبنان افزود: «تا امروز در جلوگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا از طریق اقداماتی که انجام داده ایم موفق بوده ایم. از همگان می‌خواهیم در راه مقابله با این ویروس به دولت کمک کنند.»


بیشتر بخوانید:


خبرنگار المیادین در لبنان هم گزارش داد دولت این کشور تجمعات در این کشور را ممنوع اعلام کرد و افزود شهروندان تنها در موارد ضروری مجاز به حضور در خیابان هستند.

براساس این گزارش، لبنان از پنجشنبه آینده تمام مرز‌های زمینی، دریایی و هوایی خود را می‌بندد.

دولت لبنان همچنین با اعلام بسیج همگانی از امشب تا ۲۹ ماه جاری میلادی ماه جاری، تمام ادارات، موسسات عمومی و خصوصی، دانشگاه‌ها و مدارس را تعطیل کرد و تنها پمپ بنزین‌ها، بانک‌ها و صرافی‌ها در زمانی محدود مجاز به فعالیت هستند.

فرودگاه بین المللی رفیق حریری و تمام گذرگاه‌های مرزی نیز تعطیل شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار