فرماندار کرمانشاه از آغاز تماس با ۳۲۹ هزار خانوار کرمانشاهی در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا خبر داد.

به گزارش  گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز کرمانشاه؛  فضل الله رنجبر با بیان اینکه طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا در شهرستان کرمانشاه با مشارکت ۴۰۰ نفر از مراقبان سلامت و نیروهای بسیج آغاز شده، اضافه کرد: تاکنون با بیش از ۸۲ هزار خانوار شهرستان کرمانشاه تماس گرفته شده است.

رنجبر با بیان اینکه طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا در شهرستان کرمانشاه با همکاری مرکز بهداشت و بسیج ناحیه مقاومت سپاه اجرا خواهد شد، گفت: در این طرح با شماره ۴۰۳۰ با همه خانوارهای شهری و روستایی ساکن شهرستان کرمانشاه تماس حاصل خواهد شد.

رنجبر اضافه کرد: مراقبان سلامت در این طرح پس از تماس با خانوارهای ساکن شهرستان کرمانشاه و دریافت اطلاعات لازم از آنها و ارائه توصیه های بهداشتی، این اطلاعات را در سامانه سیب(سامانه یکپارچه بهداشت) ثبت می‌کنند.

او ادامه داد: مردم شهرستان کرمانشاه همچنین با مراجعه به سایت سلامت می توانند نسبت به ثبت اطلاعات خانوار خود در سامانه سیب اقدام کنند.

رنجبر با بیان اینکه ۵۵ درصد جمعیت استان در شهرستان کرمانشاه ساکن هستند، گفت: مراقبان سلامت در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا با همه ۳۲۹ هزار خانوار شهرستان کرمانشاه تماس تلفنی برقرار خواهند کرد.

او در ادامه اشاره ای هم به برنامه ریزی برای تشدید نظارت بر فعالیت واحدهای خبازی، جایگاه های عرضه سوخت، نمازخانه های ورودی و خروجی شهر، مساجد و فروشگاه های بزرگ در شهرستان کرمانشاه در این روزهای کرونایی پایان سال داشت و گفت: این نظارت ها در جهت تشدید رعایت بهداشت برای جلوگیری از شیوع کرونا در این واحدها صورت خواهد گرفت.

او با اشاره به برخورد با متخلفان بهداشتی برای پیشگیری از شیوع کرونا، گفت: در روزهای اخیر ۵۰ واحد خبازی و دو جایگاه عرضه سوخت در شهرستان کرمانشاه به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی پلمب شدند.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.