بیمارستان صحرایی ارتش در مراغه فعالیت خود را برای پیشگیری از ویروس کویید ۱۹ آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،بیمارستان صحرایی ارتش در مراغه فعالیت خود را برای پیشگیری از ویروس کویید ۱۹ آغاز کرد.

صادق نوری فرمانده پادگان امام رضا (ع) مراغه گفت: این بیمارستان با ۵۰ تخت و پزشک و پزشک یاران و کادر درمانی در خدمت مردم این شهرستان خواهد بود.

صادق نوری افزود: این رزمایش در راستای رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب برای مقابله با ویروس کرونا و با رمز با ولایت تا شهادت آغازشد.

او افزود: امکانات جراحی محدود ارتش در کنار بیمارستان صحرایی در دو نقطه شهر برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در خدمت ستاد مقابله با کرونای شهرستان است.

فرمانده پادگان امام رضا (ع) مراغه افزود: ضدعفونی و گندزدایی اماکن پرتردد و تب سنجی از دیگر اقدامات پادگان امام رضا (ع) در شهر مراغه است.

او گفت: یگان‌های آماده بکار ارتش برای مقابله با ویروس کرونا تا زمان ریشه کنی این ویروس در خدمت شهروندان مراغه‌ای خواهد بود.

شکری فرماندارشهرستان ویژه مراغه در جریان بازدید از این رزمایش از مردم خواست برای شکست ویروس کرونا با ماندن در خانه به قطع زنجیره این ویروس کمک کنند.

شکری افزود: تلاش مسولان شهرستان برای مقابه با کرونا با جدیت کامل ادامه دارد و تمامی دستگاه‌های اجرایی با تمام توان پای کار هستند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار