منتخب مردم شیراز گفت: مجلس یازدهم باید از اقتصاد مناظره‌ای و انتظاری دوری کند و دولت را از این نوع اقتصاد پرهیز دهد.

ابراهیم عزیزی نماینده مردم شیراز در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: به نظر من مجلس یازدهم باید از دو ویژگی مهم بهره‌مند باشد، اولین آن انقلابی بودن و انقلابی ماندن و حرکت در خط ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی است.

او افزود: ویژگی دوم مجلس آینده تلاش برای کارآمدی در جهت نظام سیاسی مبتنی بر دین است؛ همه تلاش مجلس یازدهم باید در جهت حفظ و ارتقاء کارآمدی در ابعاد و جنبه‌های مختلف باشد و تلاش کند با فهم این دو ویژگی فهم مشترکی از مشکلات و انتظارات مردم هم داشته باشند.

عزیزی ادامه داد: بهره مندی از ایده‌ها و طرح‌های امید آفرین از جمله موضوعاتی است که مجلس یازدهم باید به آن توجه داشته باشد.

منتخب مردم شیراز در مجلس یازدهم عنوان کرد: مجلس باید با آمادگی کامل وارد صحنه شود و تلاش کند با بهره گیری از نخبگان و همه کسانی که دل در گرو خدمت و پیشرفت و شکوفایی کشور دارند، ایده ها، طرح‌ها و برنامه‌هایی که بتوانند امید واقعی را در جامعه به نمایش بگذارد، گام در مسیر رشد و پیشرفت بگذارد.

او تصریح کرد: مجلس یازدهم باید برمبنای اولویت‌های مردم حرکت کند و از حاشیه‌های بی مورد و غیر ضروری جلوگیری کند.

عزیزی در پایان گفت: مجلس یازدهم باید از اقتصاد انتظاری و اقتصاد مناظره‌ای پرهیز کند و دولت را پرهیز بدهد و با افزایش امید و اعتماد، اولویت‌های خود را تعریف کند و به اجرا بگذارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۲ ۰۴ فروردين ۱۳۹۹
حقوق سربازان را افزایش دهید ۱۵ درصد افزایش میشه ۳۰ هزارتومن، یعنی فکر میکنید این ۳۰ تومن چه تاثیری داره یا حقوق های سربازهارا به ۲ ملیون افزایش دهید یا قانون سربازی را حذف کنید یا مدت سربازی را به ۵ ماه کاهش دهید نمیشه که مردم دو سال از عمرشان را طلف کنن بعدم بیان دومباله کار بگردن و پیدا نکنن کلا آیندشون به فنا میره، ، چرا آینده جوانان مردم واستون مهم نیست!!!
آخرین اخبار