فرماندار اهر از تعطیلی کلیه اماکن تجاری و بازار از ۲۵ اسفند تا ۵ فروردین در راستای پیشگیری از ویروس کرونا در اهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،محمودی فرماندار اهر در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا در اهر از تعطیلی کلیه اماکن تجاری و بازار از ۲۵ اسفند تا ۵ فروردین در راستای پیشگیری از ویروس کرونا در اهر خبر داد.

محمودی گفت: کلیه اماکن تجاری، بازار و پاساژ‌ها تعطیل خواهد شد و فقط فروشگاه‌های مواد غذایی، بهداشتی، داروخانه‌ها، نانوایی‌ها، قصابی‌ها و میوه‌فروشی‌ها برای ارائه خدمات به شهروندان فعال خواهند بود.

او افزود: با توجه به مصوبه ستاد استانی مقرر شد تا با همکاری اکیپ پلیس‌راه، شبکه بهداشت و درمان، هلال‌احمر و سپاه و بسیج مستقر در جاده اهرمشکین‌شهر محدودیت شدید اعمال شود، از تردد افرادی که بدون دلیل تردد خواهند داشت جلوگیری می‌شود.

فرماندار اهر گفت: نظام پزشکی شهرستان اهر بایستی نسبت به آماده‌باش بودن پزشکان دارای مجوز اقدام کند تا در ایام پیک شیوع ویروس کرونا بتوانند با شبکه بهداشت و درمان همکاری کنند.

رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونا در اهر، تشدید نظارت بر نانوایی‌ها و فروشگاه‌های مواد غذایی، لغو نوروزگاه‌ها و جشن‌های چهارشنبه‌سوری و سایر مراسماتی که احتمال تجمع مردم وجود دارد، را از دیگر اقدامات برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اعلام کرد.

او گفت: طرح ترافیک در خیابان‌های اصلی شهر که به بازار و اماکن تجاری منتهی می‌شود به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح شهر اهر اجرا می‌شود و در این راستا پلیس راهور و شهرداری اهر ملزم هستند تا خیابان‌های شهر را با اعمال محدودیت و اگر لازم باشد مسدودسازی کنند.

فرماندار اهر گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، میدان دواب شهرستان اهر تا اطلاع ثانوی تعطیل است که به همین جهت نیروی انتظامی با هرگونه تجمع چوبداران در راستای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برخورد می‌کند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.