چند روز بعد از اتفاق ناگوار ۲۴ اسفند رسانه ملکه انگلیس، ابتلای حریرچی به کرونا را نشان از عمق فاجعه مدیریت در جمهوری اسلامی دانست.

تناقض عجیب کرونایی در بی بی سی فارسی/ رسانه ملکه انگلیس یک موضوع، دو موضع گیری!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، روز ششم اسفند ۹۸ بود که ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت با انتشار فیلمی در فضای مجازی از ابتلای خود به ویروس کرونا جدید و قرنطینه شدن خبر داده بود.

بی بی سی: کرونایی شدن حریرچی عمق فاجعه مدیریتی در جمهوری اسلامی است!

چند روز بعد از این اتفاق ناگوار (۲۴ اسفند ۹۸) بی بی سی فارسی رسانه ملکه انگلیس، ابتلای حریرچی به کرونا را نشان از عمق فاجعه مدیریت در جمهوری اسلامی دانست و عنوان کرد: «مبتلا شدن معاون وزیر بهداشت جمهوری اسلامی به ویروس کرونا طنز تلخی است که عمق فاجعه مدیریت کلان در جمهوری اسلامی را هویدا می‌کند. فردی که خود پزشک است و در جایگاهی قرار گرفته که باید کشوری را از ابتلا نجات دهد نمی‌تواند از خودش مراقبت کند»

تناقض عجیب کرونایی در بی بی سی فارسی/ رسانه ملکه انگلیس یک موضوع، دو موضع گیری!

موضع دوگانه بی بی سی در مورد یک موضوع/ کرونا مسئولان در ایران فاجعه مدیریتی در انگلیس اما

حریرچی چند روز پیش، ویروس کرونا را شکست داد و از قرنطینه خارج شد و دوباره به خط مقدم مقابله با کرونا در کشور بازگشت؛ اما نکته عجیب مصاحبه وزیر بهداشت انگلیس بود که در بی بی سی فارسی با آب و تاب پوشش داده نشد.

«نادین دوریس»، وزیر بهداشت انگلیس در مصاحبه‌ای اعلام کرد «به نسل جدید ویروس کرونا (COVID-۱۹) مبتلا شده است؛ او هرچند اطمینان داد «به محض اطلاع از این که به ویروس کرونا مبتلا شده، همه توصیه‌های پزشکی را رعایت نموده و خود را قرنطینه کرده است»، اما بنا بر گزارش رسانه‌های انگلیس، دوریس طی هفته گذشته به مراکز دولتی و مجلس عوام رفت و آمد داشته، با صد‌ها نفر دیدار کرده و پیش از آن که به ابتلای خود به ویروس کرونا پی ببرد نیز به همراه «بوریس جانسون»، نخست وزیر محافظه کار این کشور، در یک مراسم استقبال حضور یافته است.

تناقض عجیب کرونایی در بی بی سی فارسی/ رسانه ملکه انگلیس یک موضوع، دو موضع گیری!

وزیر بهداشت انگلیس: کرونا گرفته ام به مادرم هم منتقل کردم!

عجیب‌تر اینکه «دوریس»، در مصاحبه با نشریه تایم اعلام کرده «جزو اولین نفراتی بوده که در انگلیس، نتیجه تست کرونایش مثبت شده است»؛ او در گفتگو با این نشریه همچنین عنوان کرد «ویروس کرونا را به مادر ۸۴ ساله‌اش منتقل کرده است.»

منبع: میزان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جعفری
۱۲:۰۲ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
حالاانگلیسی و آمریکاییهای لعنتی که احتمال زیاد میرود ویروس کرونا یک سلاح بیولوژیکی از طرف آنها باشد یعقه خودشان را گرقته انشالله تاوانش را از ما ایرانیان بدتر خواند پرداخت بلطف خدا و همت مردم ما از شر ویروس خلاص میشویم ولی انها حالا حالا درگیرند چراکه نظافت اسلام زیاد روش تاکید دارد ماداشتیم و بیشتر هم کردیم ولی آنها بجای نظافت کثافت و دسمالهای کثیف حتی توالتهای فرنگی شان عامل انتقال ویروس شده جانشان را خواهد گرفت چوب خدا صدا نداره ولی آنها دردشان را لمس خواهند کرد.
Iran (Islamic Republic of)
نگران
۱۱:۲۴ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
کسانی که به کانال های خارجی گوش میدن باید نگران بشن که هیچ، از نگرانی باید بمیرن تا از دستشون راحت بشیم. مگه چند نفر روشنفکر نما نباشن چی میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
این شبکها بی شرفتر از ان هستن کع فکرش رو هم بکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
آه حریرچی گرفتشون.یه موضوع دیگه هم اینه که دولت بوریس جانسون هم اعتقادی به قرنطینه نداره. اینا به خاطر اجرا نشدن قرنطینه تو ایران داشتن خودشون و خفه میکردن. الان در این مورد هم لحنشون دو گانه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
مرگ برانگلیس هرجای جهان اتفاق مشکوکی رخ میده اول مظنون،انگلیس وآمریکا واسراعیل هستندتاخلافش ثابت شود چراکه محورشرارت تبهکاری وجنایتند ویک مشت گانگستر ماسونرشیطان پرست شیطان صفت اداره حکومتشان را برعهده دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
اصلاً بی بی سی شغلش اینه که ضربه بزنه به جمهوری اسلامی ،،،انگلیس و آمریکا را ببره سر قله و ایران رو بذاره زیر پا . کلاً هدف از بوجود آمدن این بی وجود همینه ناحق ناحق ناحق اینها حذب شیطانند حذب شیطان چه توقعی ازش دارین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
مدیر خوب حریرچی هست که بلندگوی ملکه ابتلائ ایسان را
عمق فاجعه میداند.
ول همبن بلندگو با افتخار وزیر بهداشت ملکه را که چندین نفز را مبتلا کرده ، دور از ایراد میداند
پزشکان و پرستاران خودمان روی همه را کم کرده اند
خدا نگهدارشان باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
خوب ارباباشونن بهشون حقوق میدن که کشورهای دیگه رو تخریب کنن نباید توقع داشته باشین که همون حرفایی که به ایران نسبت میدن به ارباباشونم بگن.واقع بین باشید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
بله.واینچنین است که چوب خدا صدا ندارد و رسوا شدی خانم وزیر....
Iran (Islamic Republic of)
ghader
۰۹:۳۵ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
امان از عده ای که این موارد(که آشکار و فراوان هم هستن) رو میبینن و درس نمیگیرن و باز این رسانه ها رو بیشتر قبول دارن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
وطن فروش های خائن.می سوزم وقتی به زبان مقدس فارسی خیامت می کنن به ایران ایران اییییران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
عوامل غربی این ویروس را برای کشتار مردم کشورهای مخالف غرب ساخته اند و چون خودشان واکسن ویروس را پیشاپیش زده اند لذا این ویروس حتی به پیرزن 80ساله نیز تاثیری نکرده است نباید بی تامل از کنار این اظهارات رد شد.
Iran (Islamic Republic of)
پیمان
۰۸:۳۰ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
ننگ بر بی بی سی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
درعجبم کدام افراد حرف این نارسانه ی رذل بی بی سی را باور میکنند
-
ناشناس
۰۸:۱۷ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
زنده باد آقای حریرچی . کرونا را شکست دادی . بهداشت و درمان به شماها نیاز دارن قهرمان