نائب رئیس بانوان هیات فوتبال استان اردبیل گفت: استعدادی یابی فوتبال و فوتسال سال آینده در استان اردبیل تداوم می‌یابد.

آیناز غیایی، نائب رئیس بانوان هیات فوتبال استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: استعدادیابی فوتبال و فوتسال استان اردبیل یکی از اولویت‌های کمیته بانوان است که سال آینده بعد از ریشه کن شدن ویروس کرونا این استعداد یابی‌ها تداوم می‌یابد.

او افزود: امسال استعدادیابى المپیاد فوتبال و فوتسال زیر ١٤سال استان اردبیل برگزار شد و استعداد‌های برتر فوتبال و فوتسال استان اردبیل شناسایی شده است.

نائب رئیس بانوان هیات فوتبال استان اردبیل از اعزام تیم فوتبال و فوتسال بانوان به دومین المپیاد کشورى خبر داد افزود: دوره داورى درجه ٣ و دوره داور درجه ٢ بانوان نیز به همت هیات فوتبال استان اردبیل برگزار شده است.

غیایی مقدم تصریح کرد: به مناسبت هفته تربیت بدنى مسابقات فوتسال بانوان برگزار شد و در این هفته با خانواده‌های شهدا دیدار و مزار شهدا غبارروبی شد و مسابقه مناطق کشورى نیز به میزبانى اردبیل برگزار شد.

او بیان کرد: مسابقه ٤ جانبه فوتسال بانوان نیز به مناسبت دهه مبارک فجر در استان اردبیل برگزار شد.

نائب رئیس بانوان هیات فوتبال استان اردبیل گفت: استعدادیابی داوران فوتبال و فوتسال بانوان نیز انجام شده و یکی از داوران بانوی اردبیل به نام ژاله طوفانپور درسطح اول فوتبال بانوان کشور قضاوت می‌کند.

غیایی مقدم افزود: در حال حاضر ٦ بازیکن بانوی اردبیل در لیگ برتر کشور بازی می‌کنند و بیش از ٢٥٠ نفر بازیکن در رده سنى مختلف فعالیت می‌کنند و ٣٠ نفر نیز مربیگرى بانوان استان اردبیل فعال هستند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.