فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان از تامین ماسک مورد نیاز مردم از طریق تولید با کمک سپاه پاسداران در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان گفت: طی 2 جلسه سپاه، ولی عصر خوزستان و دانشگاه علوم پزشکی اهواز ، نیازمندی‌های حوزه بهداشت و درمان و نحوه همیاری و همکاری بسیج مطرح شد.

او یکی از موضوعات مهم در این زمینه انجام غربالگری افراد است که بهداشت و درمان اعلام کردند افزود: مردم با ورود به این سامانه و مشارکت در آن یکی از اولویت‌ها است که بسیج باید کمک کند.

سردار شاهوار پور بیان داشت: ما درخواست کردیم که در شهرستان‌ها همه پایگاه‌های بسیج کمک کنند تا به این ترتیب غربالگری و تشخیص بیمار بیماری از ابتدا تشخیص و مهار شود.

فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان تصریح کرد: ما کارگاه‌های خیاطی در شهرستان‌های مختلف داریم و بنا شد این کارگاه‌ها فعال شوند، ماسکی که نیاز مردم است با کمک آن‌ها تهیه شود و در داروخانه‌ها توزیع شود.

این مقام مسئول گفت: در زمینه قرنطینه افراد در صورت نیاز آماده ارائه خدمات هستیم و امید می‌رود مانند فلج اطفال با مشارکت مردم و ورود بسیج این ویروس با کمترین هزینه جانی و مالی ریشه‌کن شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.