رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان اندیکا گفت: تعطیلی فعالیت‌های مساجد در سطح شهرستان تا پایان هفته جاری تمدید شد.

، حجت الاسلام روشن پور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: به جهت حفظ سلامت عموم مردم و نمازگزاران مساجد، تعطیلی فعالیت‌های مساجد در سطح شهرستان تا پایان هفته جاری تمدید شد.

او در ادامه افزود: به جهت حفظ سلامت مردم و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، فعالیت‌های فرهنگی مهمی همچون مراسم معنوی اعتکاف و نماز‌های جماعت مساجد را با مشورت امام جمعه محترم شهرستان تعطیل کرده ایم، لذا نیاز است مردم نیز با جدیت و توجه بیشتری از برگزاری هر نوع تجمع در سطح شهرستان خودداری نمایند.

حجت الاسلام روشن پور بیان داشت: از همه مسئولانی که برای حفظ سلامت مردم در تلاش هستند صمیمانه تشکر می‌کنیم و امیدوار هستیم این تلاش‌ها بی وقفه و جهادی در طول شبانه روز ادامه داشته باشد.

علایم بیماری شامل تب، سرفه های خشک و گاهی مشکلات تنفسی مانند تنگی نفس، تندنفسی و گلودرد و آبریزش بینی است. اولین مبتلایان این بیماری در ووهان در بازار خوراک دریایی کار می‌کردند یا در آنجا حضور داشتند؛ ولی با توجه به گسترش بیماری در افرادی که با حیوانات در تماس نبودند سازمان بهداشت جهانی انتقال انسان به انسان را نیز مد نظر قرار داده‌است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.