اعضای جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی با ارسال نامه‌هایی برای استاندار و نماینده ولی فقیه در این استان، خواستار قاطعیت هرچه بیشتر در اقدامات پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در این نامه آمده است: کشور عزیزمان در یکی از حساسترین مقاطع تاریخی خود قرار دارد و عوامل گوناگون و عدم اقدام به موقع باعث شده ویروس خطرناک و منحوس کرونا تا اقصی نقاط کشور به ویژه در خراسان رضوی گسترش یابد.
 
لذا ضمن تشکر و قدرشناسی از تلاش‌های ارزشمندی که از سوی همه مسوولان خراسان رضوی و آستان قدس رضوی صورت گرفته و با وجود تلاش‌های ارزشمند و فداکارانه متخصصان، تیم‌های پزشکی و پرستاری که تا سرحد شهادت پیش رفتند، هنوز این معضل به دلایل مختلف که خود واقف هستید در استان در حال گسترش است.

در ادامه این نامه می‌خوانیم: در این میان مشهد از جایگاه با اهمیت و ویژه‌ای برخوردار است، بیم آن می‌رود که با ورود زائران به روال همه ساله فاجعه بسیار بزرگ وجبران ناپذیر رخ دهد، شرایط  و تلفات انسانی از کنترل خارج شود لذا تقاضا داریم قاطعانه بر اساس خواست عمومی و تیم‌های تخصصی پزشکی، مدیران مربوطه و سایر صاحب نظران ضمن استفاده از تمامی امکانات مادی و معنوی موجبات رفع نگرانی شهروندان مشهدی و کاهش آلام را فراهم نمایید.

اعضای جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی در ادامه خطاب به استاندار خراسان رضوی و نماینده ولی فقیه در این استان نوشتند: خوشبختانه تصمیمات اخیر مقام معظم رهبری "به ویژه لغو سخنرانی سالانه در حرم مطهر و دستور تاسیس قرارگاه بهداشتی و درمانی با تاکید پیشگیری این ویروس خطرناک" زمینه این اقدامات را تا حد زیادی میسر نمودند.
 
لذا خاضعانه از جنابعالی می‌خواهیم تدبیری عاجل و کامل اندیشیده شود مبنی بر اینکه قبل از سال تحویل و تا آخر تعطیلات نوروزی حتی‌الامکان هیچ مسافری چه از استان‌ها و چه از شهرستان‌ها وارد مشهد نشود و حتی داخل شهر تا حد ممکن قرنطینه شود تا ارتباطات و رفت آمد‌های داخل شهری به حداقل کاهش یابد.

این نامه تاکید دارد: ضروری است تصمیمات اخذ شده در سطح ملی از طریق رسانه‌ها اعلام تا مسافران و شهروندان به موقع تصمیم‌گیری کنند.
 
دولت محترم و مسوولان مربوطه و مردم خیراندیش با همه امکانات نظام با عنایت به ضرر و زیان‌های محتمل به مردم و خسارت‌های اقتصادی، نسبت به مساعدت‌های بانکی و جبران مشکلات مادی و معنوی در حداقل چاره‌اندیشی کنند.
 
انتهای پیام//ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Mahdi.A
۱۴:۴۵ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
دلیل تعلل مسولین ذیربط در جلوگیری از ورود مسافر به مشهد در این شرایط بغرنج را نمی توان حضم نمود
ولیکن تو ای عزیز مسافر تو را بجان امام رضا امسال را مشهد نیا