فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق (نفت سفید) در شهرستان روانسر و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

سوخت قاچاق به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرمانده  نیروی انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق (نفت سفید) در شهرستان روانسر و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: ماموران انتظامی روانسر حین گشت زنی در محدوده روستای کلاه کبود حسن آباد به یک دستگاه کامیون نفتکش مشکوک شدند.

او ادامه داد: ماموران پس از توقیف این کامیون و در بازرسی از آن موفق به کشف ۳۰ هزار لیتر نفت سفید قاچاق شدند.
سردار جاویدان ارزش محموله قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان یک میلیارد ریال عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از دستگیری راننده کامیون و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.
او در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه‌های پلیس استان کرمانشاه عنوان کرد.

 

 


کشف ۳۱ فقره سرقت در کرمانشاه

 

 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۳۱ فقره سرقت در ۴۸ ساعت گذشته و با تلاش ماموران خبر داد.


 سرهنگ  حسین براری  اظهار داشت: علاوه بر کشف این تعداد سرقت ۲۱ سارق نیز دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند.

او  در پایان گفت: مبارزه با پدیده سرقت از مهمترین موضوعاتی است که توسط پلیس دنبال می‌شود.


بیش از ۱۸ هزار مواد محترقه غیرمجاز کشف شد


جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۸ هزار و ۱۲۲ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در شهرستان‌های سنقروکلیایی و گیلانغرب خبر داد.

 سرهنگ جمال سلمانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از مجموع مواد محترقه کشف شده ۱۳ هزار عدد مربوط به سنقروکلیایی و ۵ هزار و ۱۲۲ عدد مربوط به گیلانغرب است.

او ادامه داد: ماموران انتظامی سنقروکلیایی با توجه به نزدیکی چهارشنبه پایان سال نسبت به بازرسی از واحد‌های صنفی اقدام کردند.
سرهنگ سلمانی گفت: در جریان این بازرسی‌ها ۱۳ هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف و جمع آوری شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس گیلانغرب نیز پس از اطلاع از فعالیت شخصی در زمینه تهیه و توزیع مواد محترقه رسدیگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او گفت: ماموران با انجام تخقیقات گشترده موفق به شناسایی این فرد شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از مخفیگاه وی ۵ هزار و ۱۲۲ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف کردند.

سرهنگ سلمانی در پایان با هشدار در خصوص برخورد با افرادی که اقدام به تهیه و توزیع مواد محترقه غیرمجاز می‌کنند، از خانواده‌ها خواست تا بیشتر مراقب فرزندان خود باشند.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.