دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس از صدور دستور ترخیص فوری اقلام بهداشتی از بندر شهید رجایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، مجتبی قهرمانی، دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس از صدور دستور ترخیص فوری اقلام بهداشتی مورد نیاز برای مبارزه با ویروس کرونا از بندر شهید رجایی بندرعباس خبر داد.

در پی دستور حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور، مجتبی قهرمانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان صبح امروز ضمن بازدید از گمرک شهید رجایی و اداره بنادر و دریانوردی، از نزدیک بر روند واردات و ترخیص کالا‌های بهداشتی مورد نیاز برای مبارزه با ویروس کرونا نظارت کرد.

دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس گفت: در راستای اجرای دستور حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور مبنی بر ضرورت تسریع در روند واردات و ترخیص کالا‌های بهداشتی مورد نیاز برای مبارزه با ویروس کرونا، هیاتی متشکل از ناظر گمرکات استان، مدیر کل بنادر و دریانوردی، مدیر کل استاندارد، نماینده دانشگاه علوم پزشکی، نماینده سازمان صمت و نمایندگان صاحبان کالا به محوریت دادستانی بندرعباس تشکیل شده است و اعضای این هیات به منظور شتاب بخشی به فرآیند ترخیص و طی مراحل اداری با حضور در محل بارانداز و گمرک، ضمن نظارت‌های معمول دستورات لازم را صادر می‌کنند.

تحقق دستور دادستان کل کشور در گمرک شهید رجایی/ ترخیص محموله بزرگ دستکش و مواد ضدعفونی

قهرمانی افزود: اعضای این هیات ویژه با حضور در اسکله شهید رجایی بندرعباس ضمن بازدید از اجناس موجود و استماع اظهارات صاحبان کالا و مسئولین امر، دستورات لازم را مبنی بر ترخیص فوری این اقلام صادر کردند.

او گفت: اقلام ترخیص شده در نتیجه این بازدید، شامل انواع دستکش، مواد ضد عفونی کننده و مواد شیمیایی مورد نیاز برای تهیه و تولید اجناس و کالا‌های بهداشتی و سایر ملزومات مورد نیاز کشور در حوزه مبارزه با ویروس کرونا است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.