فرماندار شهرستان ویژه مرند با اشاره به مصرف زیاد آب در روز‌های گذشته گفت: برای جلوگیری از کمبود و قطعی در روز‌های پیش رو، مصرف آب در شهرستان باید مدیریت شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ، گرشاسبی  فرماندار شهرستان ویژه مرند با اشاره به مصرف زیاد آب در روز‌های گذشته گفت: برای جلوگیری از کمبود و قطعی در روز‌های پیش رو، مصرف آب در شهرستان باید مدیریت شود.

 گرشاسبی  افزود: به دنبال انتشار ویروس کرونا و به جهت رعایت بهداشت فردی، مصرف آب شهروندان به شدت افزایش یافته و با توجه به همزمانی آن با ایام پایانی سال و نظافت منازل، افزایش بی رویه مصرف آب اتفاق افتاده است.

او با بیان اینکه با افزایش دما، تامین آب با چالش اساسی روبرو می‌شود، افزود: درصد ورودی آب به شبکه توزیع شهرستان نسبت به سال قبل افزایش داشته و لازم است مردم مصرف آب را مدیریت کنند.

فرماندار مرند گفت: از مردم درخواست داریم تا روند مدیریت مصرف آب را در روز‌های پیش رو جدی گرفته و در مصرف آب صرفه جویی کنند.

او گفت: با توجه به همزمانی انجام سنت خانه تکانی و رعایت بهداشت فردی در مقابله با بیماری کرونا، مصرف آب افزایش پیدا کرده است که باید برای دچار نشدن به بحران توجه لازم را به نحوه مصرف آب داشته باشیم.

رئیس شورای حفاظت از منابع آب شهرستان مرند از شهروندان خواست تا از مصارف غیرضروری و خانه تکانی در این ایام خودداری و در کنار رعایت بهداشت فردی در مقابله با کرونا، زمان استفاده از آب را کوتاه کنند.

شهرستان مرند با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در ۷۰ کیلومتری شمال غرب تبریز واقع است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.