میلانی با تاکید بر ضرورت جلوگیری از زباله گردی گفت: شهرداری به زباله گرد‌ها و خانواده هایشان کمک کند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید آرش حسینی میلانی عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود که در دویست و چهارمین  جلسه علنی شورای شهر تهران ایراد کرد ، با تشکر از فعالیت‌های گسترده پاکبان‌ها و نیرو‌های خدمات شهری که در این شرایط به شهروندان خدمت می‌کنند، گفت: از فعالیت‌های شورایاران در حوزه‌های اطلاع رسانی و توزیع اقلام تقدیر می‌کنم.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه تذکر بنده در خصوص فعالیت زباله گرد‌ها است، گفت: متاسفانه شاهدیم که از مخازن زباله برداشت غیر مجاز صورت می‌گیرد و این در حالی است که شهرداری جمع آوری زباله خشک را متوقف کرده است.

او با بیان اینکه ورودی سایت آرادکوه ۲۰ درصد افزایش داشته است، گفت: علت این وضع متوقف شدن فرایند تفکیک زباله است که شهرداری به خاطر جلوگیری از شیوع کرونا این تصمیم را گرفته است.

میلانی خاطرنشان کرد: از دادستانی تهران و فرمانده انتظامی تهران می‌خواهم با همکاری شهرداری مانع زباله گردی در شهر شوند و شهرداری هم ساز وکار نظارتی را تقویت کند.

او در پایان اظهار کرد: شهرداری می‌تواند به کودکان زباله گرد کمک‌های لازم را ارائه دهد و شهروندان هم در صورت مشاهده زباله گرد‌ها به ۱۳۷ اطلاع دهند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار