کرونا در یزد سه رقمی شد/ رشد آمار مبتلایان در یزد مشابه کلانشهر‌ها

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: تعداد مبتلایان قطعی کرونا در قطپ پزشکی کشور سه رقمی شد.

محمد نوری شادکام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، با اشاره به آمار مبتلایان به کرونا در استان،گفت: تعداد مبتلایان به کرونا در استان سه رقمی شد و دویست و نود نفر از همشهریان یزدی با این بیماری دست و پنجه نرم می کنند.

او افزود: برای پایان رساندن عمر این بیماری منحوس نیازمند همکاری مردم هستیم، شهروندان رفت و آمد نداشته باشند به هیچ وجه مهمانی نروند و مهمانی نگیرند چرا که انتقال این بیماری خیلی سریع است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد ادامه داد: بهترین راه برای مقابله با کرونا ویروس رعایت بهداشت فردی و اینکه در خانه بمانید تا از این بیماری در امان باشید. 

نوری شادکام تاکید کرد: شستشوی دست‌ها بسیار ضروری است اگر شما با فردی در تماس باشید که بیمار باشد در حین عطسه یا سرفه قطرات تنفسی او تا فاصله یک تا دو متر پرتاب شود و این می‌تواند شما را نیز بیمار کند توصیه می‌شود افراد از تجمعات دوری کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت:۴۷۳ نفر مبتلا به کرونا ویروس در بیمارستان‌های استان بستری هستند و از ابتدای شیوع این ویروس در استان یزد تاکنون بیست و سه نفر جان خود را از دست داده اند.

او گفت: جامعه پزشکی استان با تمهیدات صورت گرفته و همکاری مردم و مسئولان و کادر درمانی در تلاش است کرونا ویروس را شکست دهد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
چرا کارخانه ها با این آمار چهارم فروردین در حال راه اندازی است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
خب چرا پروازها به یزد کامل قطع نمیشه؟
قطار و اتوبوسها
آخرین اخبار