در این گزارش می‌توانید از آخرین اخبار درباره شیوع گسترده ویروس کرونا و آمار مبتلایان در کشور‌های مختلف جهان اطلاع پیدا کنید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به ۱۵۶ هزار و ۷۴۵ نفر رسیده است. تاکنون ۵ هزار و ۸۳۹ نفر در کشور‌های مختلف جان خود را به دلیل ابتلا به «کووید ۱۹» از دست داده‌اند و شمار بهبودیافتگان مرز ۷۵ هزار نفر را رد کرده است.

ویروس کووید-۱۹ که اواخر سال گذشته میلادی در شهر ووهان چین شیوع یافت، تاکنون در ۱۵۳ کشور گزارش شده است.

جولان کرونا در کشورهای مختلف جهان/

آخرین اخبار درباره شیوع ویروس کرونا در کشور‌های مختلف جهان را در زیر مشاهده کنید:

نبود امکانات آزمایشگاهی و ناتوانی انگلیس در تشخیص کرونا

شبکه ۴ انگلیس گزارش داد یکی از خبرنگاران این شبکه اسنادی را منتشر ساخته که بر اساس آن انگلیس توانایی آزمایشگاهی مناسب برای انجام آزمایش ویروس کرونا حتی برای کارمندان بخش بهداشت این کشور را نداشته و به الویت بندی بالینی نیاز دارد.

۴ سال پیش

آمار تلفات ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در فرانسه به ۱۲۰ نفر رسید.

۴ سال پیش
ازدحام بی‌سابقه در فرودگاه دالاس

صف‌های طولانی و ازدحام گسترده‌ای در فرودگاه دالاس آمریکا طی ساعات گذشته ایجاد شده است. مسافرین مختلفی که از نقاط متفاوت خود را به دالاس رسانده‌اند، در صف‌های طولانی ایستاده‌اند.

۴ سال پیش
لبنان تمام مرز‌های زمینی، دریایی و هوایی خود را می‌بندد

لبنان از پنجشنبه آینده تمام مرز‌های زمینی، دریایی و هوایی را می‌بندد و دولت این کشور تمامی تجمعات را ممنوع اعلام کرد و افزود شهروندان تنها در موارد ضروری مجاز به حضور در خیابان هستند.

دولت لبنان همچنین با اعلام بسیج همگانی از امشب تا ۲۹ ماه جاری میلادی ماه جاری، تمام ادارات، موسسات عمومی و خصوصی، دانشگاه‌ها و مدارس را تعطیل کرد و تنها پمپ بنزین‌ها، بانک‌ها و صرافی‌ها در زمانی محدود مجاز به فعالیت هستند.

۴ سال پیش
پایتخت اقتصادی آمریکا در یک قدمی بحران

شهردار نیویورک آمریکا با بیان اینکه تعداد مبتلایان به کرونا در نیویورک در کمتر از یک هفته از ۲۵ مورد به ۲۶۹ مورد رسیده است تاکید کرد دولت ترامپ باید وضعیت فوق‌العاده جنگی اعلام کند.

۴ سال پیش
کانادا مرز‌های خود با آمریکا را می‌بندد

جاستین تروودو، نخست‌وزیر از احتمال بسته شدن مرز‌های این کشور با آمریکا به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داده و اعلام کرد ممکن است در این راستا طرح قرنطینه اجباری برای کسانیکه از خارج وارد کانادا می‌شوند، اجرایی شود.

۴ سال پیش
منع رفت و آمد و تعطیلی ادارات بغداد به خاطر کرونا

گروه بحران عراق منع رفت و آمد در بغداد و تعطیلی ادارات به استثنای پزشکان، خبرنگاران و تردد خودر‌های حامل کالا را به مدت یک هفته از عصر روز سه شنبه آینده در راستای اقدامات پیشگیرانه در کنترل ویروس کرونا اعمال کرد.

مسئولین نجف اشرف هم با اعلام ممنوعیت رفت و آمد و تعطیلی ساعات اداری، خواستار بسته شدن فرودگاه این شهر شدند.

۴ سال پیش
بسیج عمومی در لبنان برای مقابله با کرونا

شورای عالی دفاع لبنان اعلام کرد در پی همه گیری ویروس کرونا در این کشور حالت فوق العاده برقرار شده است.

محمود الاسمر، دبیر کل شورای عالی دفاع لبنان بعد از جلسه‌ای با میشل عون، رئیس‌جمهور این کشور در کاخ ریاست‌جمهوری با بیان اینکه این شورا از دولت لبنان خواست برای مقابله با ویروس کرونا در این کشور بسیج عمومی اعلام کند، افزود: «رئیس‌جمهور هم تاکید داشت که اوضاع در کشور به وضعیت اضطراری مبدل شده است.»

رئیس‌جمهور لبنان گفت که تدابیر جدی و فوق العاده برای مبارزه با این بیماری اتخاذ شده و به زودی اعلام خواهد شد؛ اوضاع کنونی در لبنان مستلزم اعلام حالت فوق العاده بهداشتی و بسیج عمومی در همه مناطق است.

۴ سال پیش
افزایش ۳۶۸ نفری تلفات ناشی از کرونا در ایتالیا در یک روز

بنابر اعلام وزارت بهداشت ایتالیا طی یک روز گذشته تعداد ۳۶۸ نفر ایتالیایی در پی ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

همچنین تعداد موارد مبتلایان به کرونا در ایتالیا از مرز ۲۱۱۵۷ در روز شنبه گذشته و به تعداد ۲۴۷۴۷ رسیده است. تعداد کشته شدگان نیز از ۱۸۰۹ به ۱۴۴۱ نفر افزایش یافته است.

۴ سال پیش
۲۵۲ نفر دیگر در لمپاردیه ایتالیا جان باختند

خبرگزاری رویترز از افزایش تعداد جانباختگان ویروس کرونا در منطقه لمپاردیه ایتالیا به ۱۲۱۸ نفر خبر داده و اعلام کرد ۲۵۲ نفر نیز طی ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست داده اند.

۴ سال پیش
تعطیلی تمام مراکز تجاری در عربستان

عربستان تمام مراکز تجاری به جز داروخانه‌ها و فروشگاه‌های مواد غذایی را در پی شیوع ویروس کرونا تعطیل کرد.

۴ سال پیش
دستور اشرف غنی برای تشکیل کمیته ملی اطلاع‌رسانی درباره کرونا

«اشرف غنی»، رئیس‌جمهور افغانستان با صدور حکمی دستور تشکیل کمیته دولتی ارتباطات عمومی برای ایجاد هماهنگی بیشتر در اطلاع رسانی، نشر پیام‌های صوتی، تصویری و نوشتاری و اطلاع‌رسانی ملی را برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را صادر کرد.

۴ سال پیش
۱۰۰ میلیون اروپایی در قرنطینه

روزنامه انگلیس گاردین گزارش داد ۱۰۰ میلیون اروپایی در پی شیوع کرونا تحت قرنطینه قرار گرفته اند.

۴ سال پیش
۱۳۷۲ نفر در انگلیس مبتلا به کرونا هستند

تعداد تلفات ناشی از ویروس کرونا در انگلیس به ۳۵ نفر رسید و تعداد کل مبتلایان نیز ۱۳۷۲ نفر شد.

۴ سال پیش

مقامات بهداشتی سوئد از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در این کشور به ۹۹۲ نفر خبر دادند.

۴ سال پیش
شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سوئیس به ۲۲۰۰ نفر رسید

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سوئیس به ۲۲۰۰ نفر رسیده است و تاکنون چهارده سوئیسی بر اثر ابتلا به این ویروس جان باخته‌اند.

وزارت بهداشت سوئیس امروز یکشنبه درباره آخرین وضعیت مبتلایان اعلام کرد: فقط در طول ۲۴ ساعت گذشته هشتصد نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

بر اساس همین گزارش، بیشترین قربانیان این ویروس افراد کهنسال بودند. در بین قربانیان این ویروس، یک زن جوان ۳۲ ساله هم از ایالت بازل سوییس دیده می‌شود.

دولت سوئیس روز جمعه با اعلام تدابیر سخت در کشور اعلام کرد: تا چهارم آوریل، مدارس سراسر کشور تعطیل می‌شوند و هر مراسمی بیش از صد نفر تا پایان ماه آوریل در این کشور ممنوع است. همچنین تجمع پنجاه نفره در رستوران‌ها کاملا ممنوع است.

همه فعالیت انجمن‌ها و سازمان‌ها و مراکز ورزشی در سوئیس نیز ممنوع اعلام شده است.

۴ سال پیش
مرزهای آلمان بر اثر شیوع کرونا بسته می‌شود

آلمان همه مرزهای خود را از فردا می بندد. پیش از این کشورهای چک ، لهستان و دانمارک اعلام کرده بودند مرزهای خود با آلمان را به علت شیوع کرونا خواهند بست.

آلمان قصد دارد به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا روز دوشنبه مرزهای خود را با سه کشور از جمله فرانسه ببندد.

۴ سال پیش
شمار جان‌باختگان کرونا در جهان از مرز شش هزار نفر گذشت

طبق آمار و ارقامی که خبرگزاری فرانسه از قربانیان کووید-۱۹ در جهان جمع آوری می‌کند، شمار افرادی که بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند از مرز شش هزار نفر نیز فراتر رفت.

۴ سال پیش
نزدیک به یکصد مورد مرگ و میر ناشی از کرونا در اسپانیا و ابتلای دو هزار نفر دیگر

مقامات اسپانیا اعلام کردند در ۲۴ ساعت گذشته بیش از دو هزار مورد ابتلا به کووید-۱۹ و نزدیک به یکصد مورد مرگ و میر ناشی از این بیماری در اسپانیا گزارش شده است. شمار مبتلایان به کرونا در اسپانیا از ۸ هزار نفر فراتر رفته است.

۴ سال پیش
افزایش شمار جان باختگان در هلند به ۲۰ نفر

مقامات وزارت بهداشت هلند اعلام کردند شمار جان باختگان بر اثر آلودگی به ویروس کرونا با ۸ مورد افزایش به ۲۰ نفر رسیده است.

با اضافه شدن ۱۷۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در هلند، تعداد مبتلایان به این ویروس تا این لحظه ۱۱۳۵ نفر اعلام شد.

۴ سال پیش
افزایش شمار مبتلایان در مغرب به ۲۸ نفر

وزارت بهداشت مغرب اعلام کرد با ابتلای ده نفر دیگر به کرونا در این کشور، شمار مبتلایان به کرونا در مغرب به ۲۸ نفر رسید.

۴ سال پیش
حکم مصر درباره توقف موقتی نماز‌های جمعه و جماعت

شورای علمای ارشد در الازهر مصر اعلام کرد توقف موقتی نماز‌های جمعه و جماعت برای حفظ جان مردم در برابر ویروس کرونا، جایز است.

۴ سال پیش
اعلام حالت قرنطینه عمومی در جمهوری چک

نخست‌وزیر جمهوری چک اعلام کرد دولت در بحبوحه شیوع ویروس کرونا در کل کشور حالت قرنطینه اعلام می‌کند.

 
۴ سال پیش
یکی از استان‌های اتریش تحت قرنطینه کامل قرار گرفت

استان تیرول اتریش با بیشترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا از امروز یکشنبه تحت قرنطینه کامل قرار گرفت.

گونتر پلاتر، استاندار استان تیرول اتریش با اعلام محدودیت خودرو‌ها در کل این استان، گفت: مردم استان تیرول فقط برای رفتن به پزشک، بیمارستان و یا خرید مواد غذایی اجازه دارند، خانه‌های خود را ترک کنند.

اتریش همچنین از وضع محدودیت های جدی رفت و آمدی در این کشور از امروز خبر داد.

۴ سال پیش
افزایش شما مبتلایان به ویروس کرونا در فیلیپین

با ثبت ۲۹ مورد جدید، شما مبتلایان به ویروس کرونا در فیلیپین به ۱۴۰ نفر رسید. همچنین ۳ مورد مرگ ناشی از ابتلا به این ویروس در این کشور گزارش شد.

۴ سال پیش
نروژ فرودگاه‌های خود را نمی‌بندد

دولت نروژ روز یکشنبه اعلام کرد بر خلاف خبری که روز شنبه منتشر شد، این کشور فرودگاه‌های خود را برای مقابله با شیوع ویروس کرونا نمی‌بندد اما از ورود اتباع خارجی که مجوز اقامت در این کشور ندارند، جلوگیری خواهد کرد.

۴ سال پیش
تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به ۳۰۴۵ نفر رسید

موارد ابتلا به ویروس کرونا تاکنون در ۴۹ ایالت از ۵۰ ایالت آمریکا مشاهده است.

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به ۳۰۴۵ نفر و آمار جان‌باختگان نیز به ۶۰ نفر افزایش یافته است.

۴ سال پیش
رئیس‌جمهور اندونزی هم تست کرونا داد

به دنبال مثبت شدن آزمایش کرونای وزیر حمل‌ونقل اندونزی، رئیس‌جمهور این کشور به همراه تعدادی از وزرای دولت آزمایش کرونا دادند.

اندونزی که چهارمین کشور پرجمعیت جهان است امروز گزارش داد تعداد مبتلایان به کرونا در این کشور به ۱۱۷ مورد رسیده و پنج نفر نیز تاکنون از این بیماری جان باختند.

در جاکارتا، پایتخت اندونزی و چند استان و شهر دیگر تمامی مدارس تعطیل شده و برخی از شرکت‌ها از کارکنان خود خواسته‌اند دورکار باشند.

۴ سال پیش
تعطیلی تالارهای بورس أبوظبی به منظور مقابله با ویروس کرونا

مسئولان بورس أبوظبی تصمیم گرفتند به منظور مقابله با ویروس کرونا، تالار‌های خرید و فروش را از امروز تا اطلاع بعدی ببندند.

۴ سال پیش

رئیس‌جمهور قزاقستان برای مقابله با ویروس کرونا در این کشور حالت فوق‌العاده اعلام کرد.

۴ سال پیش
مناقشه آمریکا و آلمان بر سر واکسن کرونا

نشریه بیلد آم زونتاک آلمان فاش کرد: «دونالد ترامپ» مبلغ هنگفتی را به شرکت آلمانی "CureVac" پیشنهاد کرده است تا نتایج تحقیقات آن برای تولید واکسن کرونا را به صورت اختصاصی در اختیار آمریکا قرار دهد.

این نشریه به نقل از سخنگوی وزارت بهداشت آلمان نوشت: دولت کشورش در حال تلاش برای حفظ این شرکت و تولید واکسن در آلمان است.

شرکت خصوصی "CureVac" و انستیتوی دولتی پاول ارلیش هم اکنون با استفاده از بودجه عمومی در حال تحقیق و آزمایش بر روی واکسن ویروس کرونا هستند.

 

۴ سال پیش
قرنطینه دو کشتی با بیش از دو هزار مسافر در سواحل شیلی

وزیر بهداشت شیلی اعلام کرد بیش از ۱۳۰۰ مسافر در یک کشتی تفریحی در سواحل شهر پاتاگونیا این کشور قرنطینه شده اند.

این مقام گفت عامل انتقال ویروس یک مسافر ۸۵ ساله انگلیسی در کشتی تفریحی سیلور اکسپلورر بوده که پس از شناسایی علائم بیماری در او به مراکز درمانی منتقل شد. سایر مسافران خدمه کشتی پس از پهلو گرفتن در بندر کاسترو در قرنطینه اجباری قرار گرفتند تا در صورت مشاهده علائم بیماری به مراکز درمانی منتقل شود.

این بیمار در شهر کوویچ بستری شده و در حال حاضر در وضعیت مطلوبی به سر می‌برد.

در همین حال کشتی تفریحی دیگری با ۱۰۶۵ مسافر در نزدیکی بندر چاکابوکو پهلو گرفت و به قرنطینه رفت. این کشتی که آزامارا نام دارد در سفر ۲۱ روزه خود از آب‌های آرژانتین و پرو عبور کرد و وارد آب‌های شیلی شد. مسافران این کشتی تحت معاینه کرونا قرار گرفته اند، ولی از آنجا که مسافران اروپایی و چینی در میان آن‌ها بود، با قرنطینه این کشتی نیز موافقت شد.

بیشتر مبتلایان کرونا در شیلی که تعداد آن‌ها به ۶۱ تن می‌رسد از مسافران خارجی یا افرادی که اخیرا به خارج از این کشور سفر کرده اند، هستند.

۴ سال پیش
برگزاری انتخابات شهرداری‌ها در فرانسه علی‌رغم شیوع کرونا

صبح امروز یکشنبه بیست و پنجم اسفندماه درب‌های پایگاه‌های اخذ رای برای انتخابات شهرداری‌های فرانسه به رغم شیوع ویروس کرونا به روی رای‌دهندگان باز شد.

۴ سال پیش

مسئولان ایالت جورجیا شامگاه شنبه از تعویق انتخابات درون حزبی دموکرات‌ها در این ایالت به علت شیوع ویروس کرونا خبر دادند.

ابتدا قرار بود انتخابات درون حزبی دموکرات‌ها در ایالت جورجیا در تاریخ ۲۴ مارس برگزار شود که به ۱۹ مه موکول شد. به این ترتیب، جورجیا پس از لوئیزیانا دومین ایالت آمریکاست که چنین تصمیمی می‌گیرد.

۴ سال پیش
شمار مبتلایان در کویت به ۱۱۲ نفر رسید

مقامات بهداشتی کویت از ابتلای هشت نفر دیگر در این کشور به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته خبر دادند. شمار مبتلایان در کویت با احتساب مبتلایان جدید به ۱۱۲ نفر رسید.

۴ سال پیش
بهبود ۸۳ درصدی مبتلایان در چین

تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در چین روز به روز در حال کاهش است. ۸۲.۷ ٪ از کل افراد آلوده از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند و طبق آمار‌های کمیته دولتی بهداشت چین، میزان مرگ و میر ناشی از کرونا‌ در این کشور در حال حاضر ۳.۹۵ ٪ است.

۴ سال پیش

در راستای مقابله با انتشار ویروس کرونا، وزارت امور مذهبی تشکیلات خودگردان فلسطین با اعلام لغو برگزاری نماز جماعت در مسجد الاقصی، از فلسطینیان خواست تا به منظور توقف شیوع بیماری در خانه‌های خود بمانند و از حضور بی‌دلیل در اماکن مقدس و خیابان‌ها خودداری کنند.

۴ سال پیش

شیوع گسترده ویروس کرونا تمامی برنامه‌های صعود به قله اورست را نیز لغو کرد.

۴ سال پیش
ابتلای ۲۰۰ نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی به کرونا

بنابر اعلام وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی تا به امروز آزمایش کرونای ۲۰۰ نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی به طور قطعی مثبت اعلام شده است.

۴ سال پیش
شمار مبتلایان به کرونا در ژاپن در یک روز رکورد زد

تعداد مبتلایان جدید به ویروس کووید-۱۹ امروز در ژاپن به ۶۳ نفر رسید که بالاترین میزان ابتلا در یک روز در این کشور محسوب می‌شود.

تعداد کلی مبتلایان به کرونا در ژاپن ۱۸۸۴ نفر و شمار فوتی‌ها نیز ۲۲ تن گزارش شده است.

 

۴ سال پیش

وزارت بهداشت ازبکستان از ثبت نخستین مورد ابتلا به ویروس کرونا در این کشور خبر داد. فرد مبتلا به تازگی از سفر فرانسه بازگشته بود.

۴ سال پیش
افزایش شمار افراد آلوده به ویروس کرونا در هند

بر اساس اطلاعیه وزارت بهداشت هند تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور تا صبح امروز به ۹۳ نفر افزایش یافته است. ۷۶ نفر از مبتلایان هندی و ۱۷ فرد دیگر خارجی (ایتالیایی) هستند. از این تعداد تا کنون ۹ نفر درمان و از بیمارستان مرخص شدند.

۴ سال پیش
شمار بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در افغانستان افزایش یافت

«وحیدالله مایار» سخنگوی وزارت بهداشت و درمان افغانستان امروز اعلام کرد: با ثبت پنج مورد جدید بیماری کرونا در افغانستان، شمار بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در این کشور به ۱۶ نفر افزایش یافت.

هرات با ۱۰ بیمار در صدر استان‌هایی قرار دارد که دارای بیماران کرونایی است.

این ۱۶ نفر علاوه بر هرات در استان‌های سمنگان، بلخ، کاپیسا و دایکندی شناسایی شده‌اند.

دولت افغانستان در تازه‌ترین اقدام برای جلوگیری از گسترش بیماری کووید-۱۹ گفت: همه مدارس و دانشگاه‌های این کشور با یک ماه تاخیر آغاز به کار خواهند کرد.

۴ سال پیش
کرونا در آلمان تاکنون جان ۹ نفر را گرفته است

شمار فوتی‌های ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در آلمان به ۹ نفر رسید. شمار مبتلایان نیز به ۴ هزار و ۵۸۵ نفر افزایش یافته است.

در برلین پایتخت آلمان ۲۱۶ نفر آلوده به ویروس کرونا گزارش شده است.

۴ سال پیش
کشف و ضبط کیت‌های قلابی تشخیص کرونا در فرودگاه لس‌آنجلس

ماموران اداره گمرک و حفاظت مرزی آمریکا محموله‌ای از کیت‌های قلابی تشخیص کرونا را که از انگلیس وارد این کشور شده بود‎، در فرودگاه بین‌المللی لس‌آنجلس کشف و ضبط کردند.

۴ سال پیش
تمامی مرزهای زمینی و هوایی لیبی بسته می‌شود

فائز السراج، رئیس دولت وفاق ملی لیبی اعلام کرد از فردا (دوشنبه) تمامی مرزهای زمینی و هوایی این کشور برای مقابله با شیوع ویروس کرونا بسته می‌شود.

۴ سال پیش
شناسایی اولین مورد ابتلا به کرونا در کنگو

اولین مورد ابتلا به کرونا در کنگو شناسایی شد، این فرد اوایل ماه از فرانسه به این کشور بازگشته بود.

۴ سال پیش
دستور تعطیلی رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و سینماها در فرانسه

به دنبال افزایش شیوع کرونا در فرانسه، نخست‌وزیر این کشور دستور داد تمامی کافه‌ها، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و سینماها بسته شوند.

۴ سال پیش
تب مانع ورود یک خبرنگار به نشست کاخ‌سفید شد

سی‌ان‌ان از ممانعت از ورود یک خبرنگار به نشست خبری کاخ‌سفید به دلیل داشتن اندکی تب ۹۹.۹ درجه فارنهایت (حدود ۳۸ درجه سانتیگراد) خبر داد.

این خبرنگار قصد داشت به اتاق کنفرانس خبری برود، اما برگردانده شد.

۴ سال پیش

استرالیا در ادامه تدابیر مقابله با شیوع ویروس کرونا اعلام کرد همه مسافرانی را که از خارج وارد این کشور می‌شوند قرنطینه خواهد کرد.

۴ سال پیش
۷۶ نفر در کره‌جنوبی به تازگی به کرونا مبتلا شدند

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری کره‌جنوبی گزارش داد روند کاهش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا ادامه دارد و در شبانه روز گذشته ۷۶ مورد جدید به این بیماری در این کشور مبتلا شده‌اند.

بدین ترتیب تعداد کل مبتلایان در کره‌جنوبی که بعد از چین بیشترین تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در قاره آسیا و مقام سوم جهان در ابتلا به این ویروس کشنده را دارد، به ۸۱۶۲ نفر رسید.

۴ سال پیش
ادامه روند کاهشی ابتلا به ویروس کرونا در چین

کمیسیون ملی بهداشت چین اعلام کرد با ادامه روند کاهشی ابتلا به ویروس کرونا در این کشور، با مبتلا شدن ۲۰ نفر دیگر در شبانه روز گذشته به این ویروس تعداد افراد آلوده به ۸۰۸۴۴ نفر رسید و همچنین با جان باختن ۱۰ نفر که همگی در شهر ووهان بودند تعداد قربانیان به ۳۱۹۹ نفر افزایش یافت.

۴ سال پیش
تست کرونای ترامپ منفی شد

پزشک کاخ‌سفید بامداد یکشنبه با صدور بیانیه‌ای از منفی بودن جواب آزمایش ابتلای دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا به ویروس کرونا خبر داد.

۴ سال پیش
همسر نخست‌وزیر اسپانیا هم کرونایی شد

دفتر نخست‌وزیری اسپانیا ابتلای همسر نخست‌وزیر به ویروس کرونا را تایید کرد.

۴ سال پیش
کرونا در آمریکا تاکنون ۵۶ قربانی گرفته است

بنابر اعلام شبکه خبری‌ ای بی سی نیوز، تعداد قربانیان ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا به ۵۶ نفر رسیده است.

۴ سال پیش

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۲ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
خدا کنه تمام دشمن های اسلام و ایران بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۲:۴۸ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
"بدین ترتیب تعداد کل مبتلایان در کره‌جنوبی که بعد از چین بیشترین تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در قاره آسیا و مقام سوم جهان در ابتلا به این ویروس کشنده را دارد، به ۸۱۶۲ نفر رسید."
جالبه ایران جزو جهان نیست. آمار ایران از کره بدتره که!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
چطوری وقتی ترامپ با دو نفر که کرونا داشتن جلسه داشته ولی مبتلا نشده ،تو مصاحبهاشم خیلی قاطعانه میگفت من کرونا ندارم و مطمعن بود که نداره باید یقین داشته باشیم که واکسنشو زده بوده و داروش رو دارن
United States of America
ناشناس
۱۵:۲۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
ترامپ واکسن کرونا رو سال ۲۰۱۸ زده بود.
Iran (Islamic Republic of)
:/
۲۱:۰۳ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
عجب!!!!!
آشناتون تو کاخ سفید گفته؟ :)))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
منفی بودن کرونا ترامپ جای شک دارد که چرا منفی است. شاید قبل از حمله بیولوژی واکسن تولید کردن.
Italy
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
باید آنتی بادی را دید آنوقت با اطمینان میشود گفت دارد یا نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
شک نکن اگه ترامپ بمیره هم جنگ زرگریه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
بی شک همینطور است. چون آدمهای احمق زود خودشونو لو می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
کاش ترامپ کرونا بگیره و بمیره از دست اش راحت بشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
مسئله فقط ترامپ نی، مسئله رژیم تروریستی و جنایت کار آمریکا هستش
قبلی ها هر کدوم به یه کشوری حمله کردن بودن، ترامپ در مقابل اونا که چیزی نی؛ تنها مشکل این ترامپ اینه که زیاد فک میزنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
خدا با ترامپ است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
خدای توی هالیوود یا خدای ما ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
ضمن عرض سلام و خسته نباشید لطفا در ستاد مبارزه با کرونا تاریخ کنکور ارشد و دکتری را مشخص کنید(ما بیش از یک میلیون داوطلب این دو کنکور واقعا سرگردان و مستأصل شده ایم ) پیش از این وزیر محترم بهداشت از تعویق این دو خبر داده بودن (تاریخ قبلی حدود اوایل اردیبهشت بود که بخاطر شیوع کرونا و با شروع ماه رمضان حد اقل انتهای خرداد ما بیفتد طبق گفته وزیر محترم بهداشت جناب دکتر نمکی ظرف یک هفته قرار بود مشخص شود و در حال حاضر بیش از یک هفته گذشته نظر ما برگذاری کنکور در تیر ماه است ما منتظر پاسخ جناب وزیر و ستاد مبارزه با کرونا هستیم

Yjc لفطا از ستاد مبارزه با کرونا پیگری کنید سازمان سنجش گفته است ما تابع ستاد کرونا هستیم
France
حامد
۰۹:۰۴ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
ترامپ جهان کرونای کرد خودش کروناندار خوشحاله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
دیگه واقعا معلومه کرونا کار آمرزکا و اسرائیله و خودشان داروی آن را دارند و استفاده می کنن و جان مردم هم هیچ ارزشی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
ترامپ داروی کرونا را دارد و استفاده می کند
آخرین اخبار