سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: هنوز طرحی برای تحقیق و تفحص از سازمان هواپیمایی به این کمیسیون نرسیده است.

صدیف بدری، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتقادها به پروازهای هواپیمایی ماهان میان ایران و چین با وجود شیوع کرونا اظهار کرد: با توجه به مسئله مذکور، تاکنون طرحی برای تحقیق و تفحص از سازمان هواپیمایی کشوری به کمیسیون عمران مجلس نرسیده است.

 سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: با شروع به کار مجلس، دلیل تداوم پروازهای هواپیمایی ماهان بین کشور چین و ایران قابل بررسی است و کمیسیون عمران می‌تواند برای بررسی و کاوش، از مسئولان مربوط توضیح بخواهد.

او تأکید کرد: با توجه به شرایط کنونی کشور مردم و مسئولان باید دست به دست هم بیماری را مدیریت کنند تا آسیب‌ها کمتر شود و تعداد مبتلایان سیر نزولی داشته باشد.

بدری تصریح کرد: پیش از تعطیلی مجلس برای انتخابات دوره یازدهم، تعدادی از نمایندگان درباره سانحه هواپیمای اوکراینی پیگیر استیضاح وزیر راه و شهرسازی بودند که پیش از برگزاری جلسه صحن، تعداد امضاها از رسمیت افتاد و استیضاح منتفی شد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: اگر نمایندگان نامه‌ای درباره تحقیق و تفحص از سازمان هواپیمایی کشوری دارند، در صورت تحویل به کمیسیون حتماً پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار