اقدامات معاونت خدمات و محیط زیست شهری شهرداری منطقه ثامن مشهد به منظور مبارزه و سرکوب ویروس کرونا و پیشگیری از انتقال بیماری‌های واگیر در بین پاکبانان و نیرو‌های فضای سبز منطقه با همکاری مرکز بهداشت ثامن صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، اقدامات معاونت خدمات و محیط زیست شهری شهرداری منطقه ثامن مشهد به منظور مبارزه و سرکوب ویروس کرونا و پیشگیریی از انتقال بیماری‌های واگیر در بین پاکبانان و نیرو‌های فضای سبز منطقه با همکاری مرکز بهداشت ثامن که از انجام چکاپ روزانه، معاینات پزشکی و تب سنجی تا توزیع روزانه صد‌ها ماسک، دستکش یکبار مصرف، مواد شستشو و ضدعفونی کننده و قرص‌های ویتامین و مکمل را شامل می‌شود. 

 ۵٠٠ بسته اقلام بهداشتی شامل ماسک، دستکش‌های یک بار مصرف، دستمال کاغذی و مواد ضدعفونی کننده و همچنین اقلام فرهنگی همچون بازی‌های فکری و کتاب داستان در میان توانیابان، سالمندان و سایر گروه‌های هدف در منطقه با مشارکت شورا‌های اجتماعی محلات و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ثامن تهیه و توزیع شد.
 
همچنین ۳۰۰ عدد بنر اطلاع رسانی با محتوای راهکار‌های بهداشتی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح منطقه ثامن چاپ و نصب شده است.

تمامی خودرو‌های خدماتی سبک و سنگین، ابزارآلات و ادوات مورد استفاده کارگران و همچنین محوطه استقرار نیرو‌ها به صورت مستمر شستشو، گندزدایی و ضدعفونی می‌شوند.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.