معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با تاکید بر این که هیچ کمبودی در بازار وجود ندارد، گفت : مردم به شایعات مطرح شده در فضای مجازی توجه نکنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با اشاره به اخبار و شایعات موجود در خصوص کمبود اقلام ضروری در بازار گفت : هیچ کمبودی در خصوص اقلام ضروری مردم از جمله برنج، گوشت، مرغ، روغن، حبوبات و... در بازار وجود ندارد و ما در جلسات تنظیم بازار تمام نیاز‌های جامعه را پیش بینی و تهیه کرده‌ایم.

او گفت : متاسفانه شیوع ویروس کرونا زمینه را برای برخی سودجویان فراهم کرده تا با ایجاد شایعات، کالا‌های خود را بفروشند و خواست ما از مردم این است که به هیچ عنوان به این شایعات توجه نکنند و نگران کمبود مواد ضروری خود در ایام قرنطینه و نوروز نباشند.

حاتمی افزود: قبل از شیوع کرونا و در جلسات و تصمیم‌گیری‌هایی که برای تامین میوه و کالا‌های اساسی ایام عید داشتیم تمام تمهیدات لازم برای تامین مواد اساسی تا سه ماه آینده را در نظر گرفته‌ایم و کوچکترین نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

معاون استاندار کرمانشاه افزود: در کنار بحران‌هایی که در مقاطع مختلف و در انواع مختلف به وجود می‌آید آنچه مهم است اینکه فرهنگ مشارکت اجتماعی برای مقابله با بحران‌هایی نظیر همین ویروس کرونا را بالا ببریم و هر چه این فرهنگ تقویت شود بحران‌های دیگری مانند شایعه پردازی سودجویان خنثی می‌شود و انتظار ما از مردم این است که در این گونه بحران‌ها با دولت و مسوولین همکاری داشته باشند.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.