مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۲۴ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث شنبه ۲۴ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۵ سارق منزل و اماکن خصوصی در بابلسر

سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، منزل، موتورسیکلت و محتویات داخل خودرو در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی، قرار گرفت.

او افزود: ماموران با بررسی‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی ۵ سارق حرفه‌ای در این ارتباط شدند.

سرهنگ اسدی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمن در عملیاتی پلیسی دستگیر و در مجموع به ۲۱ فقره سرقت اماکن خصوصی، منزل، موتورسیکلت و محتویات داخل خودرو اعتراف کردند.

دستگیری باند سارقان منزل در شهرستان بهشهر

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منزل در امیرآباد بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی پاسگاه امیرآباد این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران، با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی یک باند ۴ نفره سرقت در این شهرستان شدند.

سرهنگ شجاعی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او افزود: متهمان که دارای سابقه سرقت در این شهرستان و شهرستان‌های همجوار نیز بوده اند، در بازجویی‌های به عمل آمده به ۱۰ فقره سرقت منزل در این شهرستان اعتراف کردند.

کشف ۳ هزار عدد ماده محترقه در بابل

سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر عرضه و فروش مواد محترقه توسط فردی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی متهم را شناسایی و در بازرسی از واحد صنفی وی ۳ هزار عدد انواع مواد محترقه و آتش زا کشف کردندد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار