مدیر بخش محتوای ویدئویی کافه بازار گفت: همواره در تلاشیم با ایجاد شرایط بهتر، تولید محتوای خوبی برای کاربران داشته باشیم.

بهرام احساندوست مدیر بخش محتوای ویدئویی کافه بازار، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: فعالیت‌های انجام شده در مجموعه ما شامل بخش‌های مختلفی است که یکی از آن‌ها آموزش و اطلاع رسانی است؛ ما بلافاصله بعد از ورود ویروس کرونا سعی کردیم محتوای آموزشی مرتبط با این موضوع را تهیه کنیم.

مدیر بخش محتوای ویدئویی کافه بازار در ادامه گفت: برای تولید بهتر این برنامه‌های آموزشی از محتوای مورد تایید سازمان بهداشت جهانی و همین طور مجموعه‌های دیگر مانند شهرداری تهران استفاده کردیم.

احساندوست افزود: رسالت ما فعالیت در بعد سرگرمی ویدئویی برای کاربران است. در این زمینه سعی کردیم محتوای بیشتری را رایگان در اختیار آن‌ها قرار دهیم؛ به طور مثال برای همه مخاطبانی که کودک دارند، برنامه‌های ما رایگان است.

او گفت: با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از کاربران و کارکنان ما دانش آموز هستند، فرصت خوبی برای ارائه مطالب آموزشی ایجاد شده که نقش مهمی در حوزه آموزش دارد؛ اما باز هم در تولید محتوای این بخش مشکلاتی وجود دارد. حجم آموزش این روز‌های دانش آموزان بسیار است و به همین دلیل نیاز به فراهم کردن شرایطی هستیم تا آن‌ها بتوانند به راحتی به مطالب مورد نظرشان دسترسی داشته باشند.

مدیر بخش محتوای ویدئویی کافه بازار مطرح کرد: خوشبختانه تا به امروز بازخورد خوبی از جانب کاربران داشتیم و باز هم سعی می کنیم با ارائه مطالب مفید و موثر تأثیر خوبی در حیطه آموزش مخصوصاً در این روز‌های کرونایی داشته باشیم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار