سرهنگ مرادی از ادامه دار بودن طرح برخورد با واحدهاي صنفي عرضه کننده قليان که با پلمب 2 قهوه خانه متخلف در شرق و غرب تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ "نادر مرادي" با اشاره به اينکه با شيوع ويروس کرونا ابلاغيه عدم عرضه قليان در سفره خانه ها و قليان سراها با همکاري اتحاديه هاي مربوط به کليه صنوف ابلاغ شده است، گفت: روز گذشته در ادامه برخورد با واحدهای صنفی متخلف از عرضه پنهاني قليان توسط متصديان 2 قهوه خانه متخلف در محدوده "هفت حوض و جنت آباد" مطلع شدیم.

معاون نظارت بر اماکن عمومي پليس امنيت پايتخت افزود: تيم هايي از مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومي پليس امنيت پايتخت پس از اطمینان از صحت اطلاعات به دست آمده، بلافاصله با هماهنگي مقام قضائي به اين 2 واحد صنفی مراجعه و قهوه خانه ها را پلمب کرده و متصديان متخلف اين واحدها را نیز دستگير و به دادسرا معرفي کردند.

مرادی با تاکيد بر ممنوعيت عرضه قليان با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم قطع کردن چرخه انتقال این ویروس به هموطنان، خاطر نشان کرد: در صورت عدم رعايت ضوابط توسط متصديان واحدهاي صنفي با آنان برخورد قانوني شده و براساس قانون واحد صنفی آنها پلمب می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار