گروه‌های جهادی قرارگاه مدافعان سلامت سیرجان شبانه‌روز پای کار هستند تا امر پاکسازی، گندزدایی و ضدعفونی محیط شهری سیرجان به خوبی انجام شود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام سید محمود حسینی امام جمعه سیرجان گفت: این قرار گاه مدافعان سلامت  با همت طلاب و بسیجیان و صالحین سپاه، شهرداری و بهداشت برنامه شبانه روزی دارند و این یک برنامه جهادی است که کرونا و آمریکا را شکست دهند.

حجت الاسلام سید محمود حسینی افزود: در رفع مشکلات نیازمند همراهی و همکاری هستیم و ما امروز باید همدلی را بیشتر کنیم تا دررفع این مشکل زودتر به نتیجه مطلوب برسیم.

 شهردار سیرجان گفت: همکاری همه باشهرداری توانست تا به امر مهم ضد عفونی بهتر دست یابیم واین شهرداری پاکسازی، ضدعفونی اماکن عمومی، مساجد، کیوسک‌ها، دکمه‌های عابربانک و معابر پرتردد شهری را در اولویت خود قرار داده‌اندتا سهم مؤثری در مهار کرونا را داشته باشیم.

رضا سروش نیا افزود: مدیریت در ایستگاه ضد عفونی و گندزدایی بر عهده شهرداری ها است و براساس تقسیم بندی میدان تره بار و بازار را که بیشتر مردم در تماس هستند شبانه روز دو مرتبه عفونی می‌شوند و حالا که گروه‌های جهادی و مردم به کمک آمدند تمامی امکانات را در خدمت این قرار گاه گذاشتیم.

او در خصوص اتوبوس‌ها و سرویس‌های بین شهری هم گفت: تردد‌ها را محدود کردیم و سرویس ها‌ی خط واحد مسیر‌های لازم را یک باردر روز داریم و آنچه برای ما مهم است جان مردم است و تقاضا داریم از تردد و حضور در جامعه خودداری کنند و درخانه بمانند.

سروش نیا افزود: گندزدایی معابر شهری اقدام عملی و منطقی برای پیشگیری است و این کار مرتب از سوی متولیان سلامت مردم و با همکاری دیگر ادارات در سطح شهرستان صورت گرفته و استمرار خواهد یافت، اما اگر مردم کماکان با همان شیوه سابق در شهر حضور یابند تمام این اقدامات ابتر می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار