مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۵۲۷ واحد خون تا کنون توسط امدادگران استان اهداء شده است.

رسول راشکی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، فت: با عنایت به کاهش متقاضیان اهداء خون در اثر انتشار ویروس کرونا و با توجه به شعار اهدا خون، اهدا زندگی، پرسنل و اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر با اجرای طرح حمایت ماندگار و با توجه به نیاز مبرم به واحد‌های خونی اعلام شده از سوی سازمان انتقال خون در سطح استان در این امر خداپسندانه مشارکت نموده و ۵۲۷ واحد خون تا کنون توسط این عزیزان اهداء گردیده است.

او همچنین گفت: این طرح تا کنون در شهرستان‌های سیب و سوران، کنارک، ایرانشهر، زاهدان، خاش، زابل، هیرمند، میرجاوه، نیکشهر و مهرستان انجام و همچنان درشهرستان‌های دیگر استان نیز در حال اجرا می‌باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: یکی از اصول جمعیت هلال احمر تسکین آلام بشری است که می‌توان گفت؛ اقدامات سازمان انتقال خون در جهت تامین نیاز خونی بیماران در راستا و همسو با این وظیفه انسانی جمعیت هلال احمر می‌باشد لذا ما با مشارکت اعضا جوان، داوطلبان و امدادگران آمادگی لازم برای همکاری با این سازمان را داریم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بیان کرد: اعضای جمعیت هلال احمر در مناست‌های مختلف در طول سال اقدام به اهدا خون می‌نمایند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار