مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از افزایش ظرفیت تولید اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی‌کننده در واحد‌های صنعتی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در بازدید از واحد‌های صنعتی تولید کننده مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی، گفت: ظرفیت تولید واحد‌ها افزایش یافته و در صورت تأمین بیشتر مواد اولیه، واحد‌های صنعتی می‌توانند تولید خود را باز هم افزایش دهند.

او با اشاره به افزایش تولید در این واحد‌ها ادامه داد: صنعتگران در جهت کمک به مردم و تأمین نیازها، ظرفیت تولید خود را افزایش دادند و برخی از واحد صنعتی با تغییر خط تولید و افزایش شیفت کاری در حال فعالیت جهادی هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: ظرفیت تولید سالانه واحد‌های مواد ضدعفونی کننده، شوینده و نیز واحد‌های سلولزی  ۵۹ هزار تن است.

مهدی زاده مقدم با بیان اینکه ۸ واحد صنعتی اقلام بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مشغول به تولید مستمر هستند، افزود: تمامی تولید واحد‌های صنعتی با اولویت اختصاص به مراکز بهداشتی بوده تا مردم دغدغه نداشته باشند و در این مراکز کمبودی نباشد.

او در خصوص تولید ماده الکل، ادامه داد: خوشبختانه با حمایت‌های معاونت اقتصادی استانداری و اقداماتی که صورت گرفت طی یک هفته گذشته،  تولید ماده الکل در شهرک‌ها و نواحی صنعتی از ۶ هزار لیتر به ۱۲ هزار لیتر در روز افزایش یافت.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با بیان اینکه همواره حوزه تولید ظرفیت‌های جدیدی را به وجود آورده، گفت: به صورت مستمر در حال رصد واحد‌های تولیدی برای رفع مشکلات و مسایل آن‌ها هستیم تا در شرایط موجود خللی در امور آن‌ها پیش نیاید و تولیدات روند افزایشی داشته باشد.

انتهای پیام//ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.